Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@23:47:34 GMT

ستاره لیورپول مورد توجه بارسا و کومان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۵۸۱۶

ستاره لیورپول مورد توجه بارسا و کومان

رونالد کومان سرمربی بارسلونا تایید کرد که خواهان جذب جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی لیورپول شده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۰ به اتمام رسید بدون اینکه تیم بارسلونا بتواند تمام درخواست های رونالد کومان سرمربی جدید خود را برآورده کند.

رونالد کومان جورجینیو واینالدوم و ممفیس دیپای را در فهرست خود قرار داده بود و یک مدافع میانی هم می خواست که در نهایت بارسا نتوانست هیچکدام را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واینالدوم اخیرا در یک مصاحبه گفته بود که از بارسا پیشنهاد داشت ولی خیلی جدی نبود و مذاکراتی رسمی هم صورت نگرفت.

کومان در مصاحبه با NOS و در مورد پیشنهاد به واینالدوم گفت:

« بله او را می خواستم و در فهرستم بود ولی مشکلات اقتصادی باشگاه اجازه نمی داد برای جذب واینالدوم اقدام کنیم.»

 

بارسا در اواخیر دهه ۹۰ و با لوئیس فان خال پر از ستاره های هلندی بود ولی کومان معتقد است الان چنین چیزی ممکن نیست:

« فرانکی دی یونگ، من و آلفرد شرودر(دستیار کومان) سه هلندی بارسا هستیم. دوست داشتم حداقل دو بازیکن هلندی در بارسا در اختیار داشته باشم که نشد. دوران فن خال معتقدم بیش از اندازه بازیکن هلندی در بارسا بود و الان اصلا امکانش وجود ندارد و به نظرم خیلی هم منطقی نیست.»

جذب دیپای:

« ممفیس بازیکن فوق العاده ای است که هم می تواند مهاجم نوک باشد و هم بال چپ. او در دوئل ها معمولا برنده است و شم گلزنی خوبی هم دارد. کار با توپش در سطح بالایی قرار دارد و در مجموع بازیکن موثری برای تیمش است. من با او در تیم ملی هلند کار کرده ام و وقتی با یک بازیکن کار می کنید و جواب می گیرید، یعنی می تواند با شما در تیمی دیگر هم جواب بدهد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا رونالد کومان جورجینیو واینالدوم ممفیس دیپای بارسلونا جورجینیو واینالدوم رونالد کومان لیورپول ممفیس دیپای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تا دقیقه 29 بازی برگشت با پی اس جی در مجموع 4-2 از حریفش پیش بود و به نظر می رسید به راحتی قادر است راهی نیمه نهایی شود ولی در یک صحنه غافلگیرکننده، آرائوخو با خطا روی بارکولا قرمز گرفت و از زمین اخراج شد. اتفاقی که ورق را به سود تیم پاریسی برگرداند و در ادامه بارسا با دریافت چهار گل حذف شد.

ریو فردیناند معتقد است خطای آرائوخو بچه‌گانه و کاملا بی دلیل بود و بهتر بود او اجازه می داد بازیکن حریف وارد محوطه جریمه شود.

اسطوره یونایتد در این رابطه گفت: «واقعا احمقانه بود. وینگر پی اس جی از دروازه دور بود و نیازی به آن خطا حس نمی شد. این یک حرکت ساده لوحانه است. این خطا از یک بازیکن جوان و بی تجربه که از جو بازی وحشت زده است، انتظار می رود نه از آرائوخو. بارسا اوضاع را خیلی خوب تحت کنترل داشت و آن خطا اصلا لزومی نداشت. یک مدافع بزرگ باید بداند کجای زمین خطا کند و مدافعان باید تا جایی که ممکن است قبل از محوطه جریمه و درون آن، تکل اشتباه نزنند.»

دیگر خبرها

  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!
  • تصمیم عجیب: ستاره لیورپول فروخته می‌شود