Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:35:48 GMT

شهرآورد نصف جهان هفته چهاردهم لیگ برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۷۳۷۳

شهرآورد نصف جهان هفته چهاردهم لیگ برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا،  مراسم قرعه‌کشی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر روز دوشنبه انجام شد و طبق قرعه‌کشی انجام شده، شهرآورد اصفهان در دور رفت در هفته چهاردهم لیگ برتر در بیستمین دوره برگزار خواهد شد.

"سپهر حیدری" بازیکن سابق تیم های ذوب‌آهن و پیشکسوت‌ پرسپولیس و "خسرو حیدری" بازیکن سال‌های گذشته سپاهان و استقلال، قرعه‌کشی لیگ برتر را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته نخست آغاز این رقابت ها از ۱۰ آبانماه  ذوب‌آهن در اصفهان میزبان فولاد خوزستان و سپاهان میهمان گل‌گهر سیرجان در استان کرمان است.

جدال امیر قلعه نویی با تیم سپاهان که فصل گذشته هدایت آن را برعهده داشت و سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان که پیش از این مدیرعاملی ذوب‌آهن را عهده دار می‌تواند بر حساسیت نمایندگان اصفهان در هفته اول لیگ برتر اضافه کند.

مراسم قرعه‌کشی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر در هتل آکادمی تهران برگزار شد و ۱۶ تیم حاضر در مسابقات، رقبای خود را شناختند.

مسوولان باشگاه‌های لیگ برتری، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، در این مراسم حضور داشتند.

سپاهان اصفهان تاکنون با کسب پنج قهرمانی در دوره‌های دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم لیگ برتر، همراه با پرسپولیس، بیشترین تعداد قهرمانی را در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بدست آورده و نخستین تیم در تاریخ لیگ‌های فوتبال کشور است که موفق شده سه دورهٔ متوالی به مقام قهرمانی دست یابد و این سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر به «هتریک قهرمانی» معروف شده است.

 طلایی‌پوشان دیار نصف جهان، نخستین تیم ایرانی بوده‌ که موفق شده ۲ دورهٔ متوالی قهرمان جام حذفی فوتبال کشور شود و همچنین چهار مقام قهرمانی در مسابقات جام حذفی فوتبال ایران کسب کند.

 این تیم با قهرمانی در جام حذفی در سال ۱۳۹۲ موفق شد با سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی برای چهارمین سال متوالی جام را کسب کند و  نخستین تیم پرافتخار ایران است که توانست به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برسد و تنها تیم کشورمان است که به مسابقات جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۰۷ میلادی راه یافته‌ است.

این تیم فصل گذشته با ۴۹ امیتاز در رده پنجم لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

ذوب‌آهن پس از همشهری خود سپاهان دومین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ میلادی راه یافت و با کسب چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های پرافتخار این جام به حساب می‌آید.

این تیم تاکنون چهار بار به عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فصل قبل با ۳۰ امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر کشور قرار گرفت.

برچسب‌ها ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان اخبار کنکور مسابقات لیگ جام حذفی قرعه کشی لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم

وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم

دیگر خبرها

  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود