Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی موسوی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر انجام شد و به نظرم تیم فوتبال استقلال با قرعه خوبی روبرو شد و این می‌تواند زمینه اتفاقات خوبی را برای آبی‌پوشان تهرانی فراهم کرد.

وی افزود: استقلال در هفته اول به مصاف مس رفسنجانی‌ خواهد رفت که تازه به لیگ‌ برتر صعود کرده و هنوز در حال و هوای لیگ آزادگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور حتم بازی آسانی پیش روی استقلال نخواهد بود اما شانس‌های استقلال برای پیروزی در این جدال زیاد خواهد بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازی استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم برگزار خواهد شد و دو تیم شرایط خوبی را تا این جدال پیدا خواهند کرد و با آمادگی کامل به مصاف هم خواهند رفت.

موسوی تصریح کرد: استقلال با محمود فکری چند روزی است استارت زده و زمان زیادی تا شروع مسابقات لیگ برتر نخواهد داشت و وظیفه کادر فنی آبی‌پوشان این است برنامه تمرینات را طوری طراحی کنند تا هشتم آبان‌ماه تیم به شرایط مسابقه برسد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه کمتر از ۲۰ روز دیگر لیگ برتر آغاز می‌شود استقلال فرصتی برای بدنسازی نخواهد داشت و این مشکل همه تیم‌های لیگ برتری است. در این زمان باید تمرینات را جوری انجام داد هم تیم به آمادگی کامل برسد و هم از نظر تاکتیکی شرایط قابل قبولی را پیدا کند.

پیشکسوت استقلال افزود: در حال حاضر بزرگ‌ترین نگرانی و استرس هواداران استقلال بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم است و همه مدیران این تیم باید در اولین کارهایشان پرداخت مطالباتی باشد که باعث این اتفاق شد. امیدوارم به زودی در این‌باره اخبار خوبی از باشگاه استقلال منتشر شود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: محمود فکری و کادر فنی‌اش از استقلالی‌های متعصب هستند و به طور حتم به چیزی غیر از موفقیت استقلال فکر نمی‌کنند و همه هواداران باید در این برهه حساس از این نفرات حمایت کنند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال علی موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال علی موسوی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال علی موسوی اخبار کنکور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه بارندگی‌های دوروز اخیر در سیستان و بلوچستان که فراتر از حد پیش بینی شده است علاوه بر بسته شدن مسیر‌های ارتباطی ، ارتباط مخابراتی ۶۰ روستای شهرستان‌های زرآباد، کنارک و چابهار به دلیل مشکل در فیبر نوری قطع شده است.

مجید محبی افزود: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و با تدابیر انجام شده تمام دستگاه‌های خدمات رسان در حال ارائه خدمت به مردم گرامی استان هستند.
مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته از ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی این استان بارندگی گزارش شده که بیشترین آن به میزان ۱۲۰ میلیمتر متعلق به شهرستان زرآباد بوده است.
وی بیان کرد: امروز شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل سیستان و بلوچستان هستیم.
محبی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟