Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از چگونگی روند برگزاری مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بازدید به‌عمل آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز از چگونگی روند برگزاری مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بازدید به‌عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام خسروپناه در حاشیه این بازدید در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌های ستاد برگزاری مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، بیان کرد: تمامی مراحل برگزاری مصاحبه دکتری از برنامه‌ریزی تا اجرا از نظر کیفی و کمی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت مجازی و به‌نحو احسن در حال برگزاری است.

وی افزود: از تمامی اساتیدی که در دوران شیوع ویروس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند و با ایثار و از خودگذشتگی همکاری شایسته‌ای با دانشگاه دارند تشکر و قدردانی می‌کنم.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هیچ‌گونه تساهل و تسامحی در برگزاری آزمون دکتری در واحد تهران مرکزی وجود ندارد، اظهار کرد: مصاحبه کنندگان وقت کافی و تخصصی جهت احراز هویت شرکت‌کنندگان از نظر علمی در نظر گرفته‌اند و مصاحبه در سطح عالی علمی در حال برگزاری است.

راه‌اندازی 6 هیئت اندیشه‌ورز در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دربخش دیگری در خصوص راه‌اندازی هیئت‌های اندیشه‌ورز در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بیان کرد: به‌دلیل ظرفیت بالای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، در حال حاضر 6 هیئت اندیشه‌ورز در این استان راه‌اندازی شد؛ جلسات هیئت‌های اندیشه‌ورز به‌صورت مجازی با موضوعاتی از قبیل راه‌اندازی مجلات، تعالی رشته‌ها، توانمندسازی اساتید و راه‌اندازی دانشکده موضوعی برگزار می‌شود و پیشنهادهای ارائه شده در مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر مورد بررسی قرار گرفته و سپس به فرآیند اجرایی پیشنهادها می‌پردازند.

طراحی اولین دانشکده موضوعی حکمرانی با رویکرد اقتصاد بنگاهی

حجت‌الاسلام خسروپناه در خصوص گسترش دانشکده موضوعی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران خبر داد و افزود: دانشکده‌های موضوعی بر اساس نیاز جامعه راه‌اندازی می شود و اولین دانشکده موضوعی به نام دانشکده حکمرانی با رویکرد اقتصاد بنگاهی طراحی و در شورای گسترش مورد تصویب قرار گرفت. این دانشکده با گروه‌ها و رشته‌های مرتبط در اصفهان فعال شد و به نظر می‌رسد واحد تهران مرکزی نیز ظرفیت راه‌اندازی این دانشکده را دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ظرفیت راه‌اندازی دانشکده‌های موضوعی از قبیل دانشکده‌های خانواده، فضای مجازی، کارآفرینی و پدافند غیر عامل را دارد.

یادآور می‌شود مصاحبه دکتری سال 1399 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در مجتمع ولایت این واحد دانشگاهی با شرکت 8 هزار و 157 نفر داوطلب از 19 مهرماه آغاز و تا 30 مهرماه به‌صورت مجازی ادامه دارد.

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری مصاحبه دکتری دانشکده موضوعی اندیشه ورز راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگا ایسکانیوز، با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه 29 فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227449 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • ۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود