Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر درباره رئیس جمهور شدن «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها هشدار داد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «کشور ما به عنوان یک ملت سوسیالیست نمی‌تواند دوام بیاورد و این چیزی است که دموکرات‌ها خواهان آن هستند. آمریکا هرگز به نسخه بزرگتر ونزوئلا تبدیل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تمامی کنترل‌ها از جو خوابالو گرفته شده است. وی چیزی برای گفتن ندارد.»

در حالی که تنها 22 روز دیگر به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، جمهوری‌خواهان به شدت نگران باخت ترامپ در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری هستند.

 «تد کروز» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی روز یکشنبه هشدار داد، درصورت شکست ترامپ در انتخابات، حمام خونی در ابعاد رسوایی «واترگیت» در این کشور به راه خواهد افتاد.

پرونده رسوایی واترگیت که بین سال‌های ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۴ رخ داد، نهایتاً به استعفای «ریچارد نیکسون» رئیس جمهور وقت آمریکا و شکست سنگین جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای شد. در پرونده مربوط به این رسوایی که جنجال زیادی در آمریکا برپا کرد آمده است، شماری از مأموران اداره اطلاعات مرکزی آمریکا (اف‌بی‌آی)، با کار گذاشتن دستگاه‌هایی در هتل واترگیت جلسات انتخاباتی حزب دموکرات‌ها را شنود کرده‌اند. در پی لو رفتن این قضیه و دست داشتن شخص نیکسون در آن، رویه استیضاح وی کلید خود اما او در میانه روند استیضاح، استعفای خود را اعلام کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد

رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

«نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می کند.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت اگر کشور دیگری هم در دنیا به سفارت آمریکا در هر جا حمله کند، آیا آمریکا ساکت می ماند؟ در این صورت آمریکا به آن کشور حمله می کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا نسبت به هر گونه تشدید تنش از جانب نتانیاهو علیه ایران هشدار داد و گفت: اگر رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ به حمله ایران باشد، جنگ جهانی سوم به راه می افتد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • کاخ سفید از زلنسکی خواست اوکراین را با اسرائیل مقایسه نکند
  • رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟