Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@14:19:07 GMT

طرز تهیه پودینگ موزی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۷۹۲۶

طرز تهیه پودینگ موزی

مواد لازم شیر (کم چرب)   ۲ پیمانه تخم مرغ (زرده)   ۳ عدد شکر  ۱/۳ پیمانه نشاسته ذرت  ۳ قاشق غذا خوری موز رسیده نازک ورقه شده  ۴ عدد بیسکویت خرد شده برای سرو کردن  به مقدار لازم خامه زده شده زده شده برای سرو کردن  به مقدار لازم نمک  به مقدار لازم طرز تهیه در یک قابلمه بزرگی تا ارتفاع ۵ سانتی‌متر آب بریزید و روی اجاق گاز قرار دهید تا به جوش آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک پیرکس که طولی به اندازه قابلمه‌تان داشته باشد انتخاب کنید سپس در آن شیر، زرده تخم‌مرغ، شکر، نشاسته ذرت و کمی نمک را با هم زن مخلوط کنید تا یک دست شود.   پیرکس را روی قابلمه آب جوش قرار داده و مواد را هم بزنید تا قوام بیاید، پس از ۱۰ دقیقه آن را از روی حرارت بردارید.   موز‌ها را بین ۶ کاسه ۱۰ سانتی‌متری تقسیم کنید ( یا از یک ظرف ۱.۵ لیتری استفاده کنید). مخلوط پودینگ داغ را روی موز‌ها بریزید. روی آن را صاف کرده و موزها را غوطه ور کنید. روی آن را با نایلون یا سلفون پوشانده و در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد، ۱ ساعت یا یک شب. در صورت تمایل آن را با بیسکویت خرد شده و خامه زده شده تزئین کنید.   منبع: پاپیون

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه پودینگ سبک زندگی پارسی خبر پودینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌های کمبود ویتامین K

آفتاب‌‌نیوز :

کمبود این ویتامین در بزرگسالان نادر است، اما ممکن است در افرادی که دارو‌هایی مصرف می‌کنند که با این ویتامین تداخل دارند (نظیر آنتی بیوتیک ها، دارو‌های ضدتشنج مثل فنی توئین و دارو‌هایی که از جذب چربی جلوگیری می‌کنند مثل اورلیستات) و یا شرایطی که فرد دچار سوءجذب باشد (مثل افراد مبتلا به سندرم روده کوتاه، فیبروز سیستیک، بیماری سلیاک یا کولیت اولسراتیو)، رخ دهد.

کمبود ویتامین کا در نوزادان تازه متولد شده نیز ممکن است، مشاهده شود، زیرا این ویتامین از جفت عبور نمی‌کند و شیر مادر حاوی مقدار اندک از این ویتامین است. مقدار محدود پروتئین‌های لخته‌کننده خون در بدو تولد، در صورت عدم مصرف مکمل‌های ویتامین K، خطر خونریزی را در نوزادان افزایش می‌دهد.

شایع‌ترین علائم کمبود این ویتامین عبارت است از:

- طولانی‌تر شدن زمان لازم جهت لخته شدن خون

- خونریزی

- کاهش تراکم استخوانی و یا پوکی استخوان

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نشانه‌های کمبود ویتامین K
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • عوارض جدی مصرف زیاد دارچین
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا با این روغن
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم