Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-کارشناسان کره جنوبی درباره موشکی که کره شمالی اخیرا از آن رونمایی کرد، اظهارنظر و تاکید کردند: این موشک قادر است هر بخشی در آمریکا را هدف بگیرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، کارشناسان کره جنوبی از قابلیت‌های موشک جدید کره شمالی که برای اولین بار در جریان مراسم رژه نظامی هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس حزب کارگران کره شمالی از آن رونمایی شد، پرده برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناسان تاکید کردند، موشک مذکور با مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها در کره شمالی ساخته شده و می‌تواند هر بخشی از آمریکا را هدف را بگیرد و قادر است در آن واحد به واشنگتن و نیویورک حمله کند.

همچنین کاتسونوبو کاتو، دبیرکل کابینه ژاپن درباره توانمندی‌های موشکی کره شمالی گفت: دولت ژاپن تصور می‌کند برای سامانه دفاع موشکی این کشور رهگیری موشکی که اخیرا در پیونگ یانگ از آن رونمایی شد، سخت باشد.

او در کنفرانسی خبری در پایتخت ژاپن تاکید کرد: بین موشک رونمایی شده نمونه‌هایی هستند که تصور می‌کنیم برای ما دشوار باشد با توانمندی‌های کنونی به آنها پاسخ دهیم.

دبیرکل کابینه ژاپن تصریح کرد، توکیو باید به شکل قوی با آمریکا از جمله در زمینه جمع آوری اطلاعات درباره امکانات موشکی کره شمالی همکاری کند.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تقویم جشنواره های زرند همزمان با عید فطر

محمدایزدی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در حاشیه‌ اولین جشنواره‌ سال ۱۴۰۳ که در قالب نوروزگاه زرند برگزار شد با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ایام نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، با قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره‌های سال گذشته، از رونمایی تقویم جشنواره‌های سال ۱۴۰۳ شهرستان زرند در عید سعید فطر خبر داد و گفت: شاید دیگر نیازی نباشد تا مسئولان از اهمیت جشنواره‌ها سخنی بگویند ؛ چرا که اکنون این مردم هستند که به خوبی پیام جشنواره‌ها را درک کرده و زبان به زبان منتقل می‌کنند.

وی افزود: قطار جشنواره‌های زرند، شهر جشنواره‌های ایران پارسال توانست علاوه بر افزایش شور و نشاط اجتماعی، بسیاری از رویداد‌های ملی و مناسبت‌های مذهبی را در قالب دیدار از روستا‌های متعدد به تصویر بکشد و به بهانه‌های مختلف از جمله معرفی قابلیت‌های روستایی، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، مذهبی و معنوی را به تصویری ماندگار در ذهن مخاطبان حک کند. 

ایزدی بیان داشت: امروز خوشحال هستیم که اعلام کنیم تمام جشنواره‌های زرند، مردم محور و اجتماع محور هستند و نقش دولت به عنوان حمایتگر این فعالیت‌ها و نظارت بر اجرای موثر و مستمر رویداد‌ها و حضور مسئولان در بین روستا‌ها و روستانشینان است که باعثِ دیده شدنِ مشکلات مردم و منتج به رفع برخی از آن ها شده و می‌شود.

وی رونق کسب و کار‌های بومی محلی، فروش و عرضه تولیدات روستائیان، حذف واسطه‌ها از بازار خرید و فروش محصولات روستایی و عشایری را گام مهمی برای دلگرمی بیشتر تولید کننده و مصرف کننده خواند و تصریح کرد: علاوه بر این موارد باید از حضور کارشناسان مسائل اجتماعی بویژه کارشناسان اجتماعی منطقه انتظامی شهرستان که در این جشنواره‌ها، مطالب ارزشمندی در اختیار خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان می‌گذارند تشکر کنم که این مورد نیز باعث پیشگیری از برخی آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

معاون سیاسی فرماندار همچنین بر تداوم سیاستِ توجه به صنایع دستی و گردشگری، توسعه‌ بازارچه‌های محلی، آموزش‌های اجتماعی به ویژه مهارت آموزی در سبک زندگی ایرانی اسلامی و افزایش آگاهی نسبت به حقوق شهروندی تاکید کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • رونمایی از تقویم جشنواره های زرند همزمان با عید فطر
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به جنایت رژیم صهیونیستی / یک صهیونیست کشته شد
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • وحشت صهیونیست‌ها از حمله موشکی گسترده حزب‌ الله لبنان
  • وحشت صهیونیست‌ها از حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان
  • کره شمالی تداوم مذاکرات با ژاپن را جایز ندانست
  • اقتدار ۴۵/ فتاح؛ قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان