Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@20:15:32 GMT

شهرک شهید صالحی شهرکی با مشکلات عدیده

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۸۲۴۳

شهرک شهید صالحی شهرکی با مشکلات عدیده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مصری نماینده مردم کرمانشاه گفت : باتوجه به قدمت حدود ۶۰ ساله شهرک شهید صالحی( سرابله) از ابتدا دارای مشکلات عدیده‌ای بوده که یکی از اساسی‌ترین مشکلات آن باتوجه به فاصله ۳۰ کیلومتری از شهر کرمانشاه تأمین سوخت مایع جهت ساکنین است که خوشبختانه شرکت گاز استان طی چند سال گذشته پیگیری‌های خوبی درراستای گازرسانی به این شهرک انجام داده است که قول مساعد به منظور پیمان سپاری و شروع گازرسانی از آبان ماه سال جاری داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : شهرک مذکور مستعد پذیرش ۱۰ الی ۱۲ هزار خانوار را دارد که با تأمین زیر ساخت‌هایی از جمله گازرسانی ظرفیت خوبی در راستای رفاه و آسایش ساکنین ایجاد خواهد کرد.

شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: درحال حاضر کلیه روستا‌های منطقه میاندربند از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و تنها این شهرک به دلیل دریافت نکردن مجوز‌های لازم از سوی مراجع قانونی گازرسانی آن به تأخیر افتاده که با پیگیری‌ها و مکاتبات با بنیاد مسکن و شهرسازی زمینه گازرسانی به شهرک مذکور فراهم شده است.

شهبازی افزود: هم اکنون نقشه برداری، بازاریابی و طراحی اولیه این شهرک بر اساس وضع موجود انجام شده ودرصورتیکه بنیاد مسکن مجوزهای لازم را به شرکت گاز استان ارائه کند انشاالله از آبان ماه امسال نسبت به پیمان سپاری آن اقدام و در شش ماهه آینده این شهرک از نعمت گازطبیعی برخوردار خواهد شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس مجلس شورای اسلامی شرکت گاز گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح برنامه‌های رفع مشکلات آبی شهر جوانرود

الله بخش همه‌خانی معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در نشست بررسی مشکلات آب شهر جوانرود گفت : بیش از ۱۳ شهر در استان دارای تنش آبی هستند که چهار شهر کرمانشاه، جوانرود، کنگاور و هرسین به‌صورت ویژه مورد بررسی و جزو پروژه‌های اضطراری وزیر نیرو قرار گرفته‌اند و از طرف دفتر وزیر و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پیگیری می‌شود.

وی گفت: بهسازی تأسیسات پمپاژ چشمه کاوات به‌عنوان یکی از منابع اصلی تأمین آب شهر جوانرود و افزایش ظرفیت برداشت آب از چشمه مذکور، احداث خط انتقال بین مخازن از مخزن دکل به مخزن آرامگاه جهت افزایش ظرفیت تأمین آب مناطق مرتفع شهر و رفع مشکل افت فشار و قطعی آب این مناطق به‌صورت کامل و نشت‌یابی شبکه توزیع آب به‌صورت مستمر از دیگر برنامه‌های در دست اجرای آبفا برای رفع مشکل آبی شهر جوانرود است.

وی عنوان کرد: ایجاد رینگ‌های ارتباطی در شبکه توزیع آب جهت رفع مشکل مناطقی که با افت فشار و قطعی آب در زمان پیک مصرف مواجه می‌شوند از جمله خیابان سپاه، مطالعات پهنه‌بندی شبکه توزیع آب جهت متعادل کردن فشار شبکه و توزیع عادلانه آب و ایجاد تصفیه‌خانه آب جهت رفع کدورت آب چشمه کاوات ناشی از بارندگی شدید در صورت تخصیص اعتبارات، از دیگر برنامه‌های در دست اجرا برای رفع تنش‌آبی در شهر جوانرود است.

همه‌خانی از مردم شهر جوانرود خواست ضمن همراهی بیشتر با آبفا در خصوص صرفه‌جویی در مصرف آب، نسبت به تهیه و نصب مخزن ذخیره و پمپ آب برای تأمین فشار آب داخل ساختمان اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هر واحد حداقل ۳۰۰ لیتر مخزن ذخیره آب نیاز دارد که با اجرای برنامه‌های مورد نظر به هیچ وجه شاهد قطعی و افت فشار شدید آب در شهر جوانرود نخواهیم بود.

همه‌خانی ابراز امیدواری کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و دستورات مکرر مدیرعامل شرکت آبفا استان، تحولاتی در سال‌جاری برای تأمین و توزیع آب شهر جوانرود اتفاق خواهد افتاد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • مصرف ۱.۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است
  • بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در استان همدان
  • توضیح برنامه‌های رفع مشکلات آبی شهر جوانرود
  • برخورداری ۲۷ هزار و ۷۲۱ مشترک جدید از نعمت گاز طبیعی
  • مصدومیت یک نفر در پی سقوط به چاه در کرمانشاه
  • واگذاری ۶ هزار قطعه زمین به متقاضیان مسکن همدان