Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از اسکای نیوز، مخالفین به روی ماشین اسکات موریسون، نخست وزیر رنگ قرمز پاشیدند و به سمت ساختمان دانشگاه کوینسلند که نخست وزیر استرالیا در آنجا سخنرانی داشت، گوجه پرتاب کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در ویدئوی منتشر شده دیده می‌شود که معترضان این سیاست مدار را تا ماشین پلیس تعقیب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها شعارهایی در حمایت از پناهندگان سر داده و از پلیس به خاطر حمایت از مقامات انتقاد کردند. خاطر نشان می‌شود که در نتیجه تظاهرات یک پلیس آسیب دید و یکی از معترضان دستگیر شد.

 

پربیننده ترین ترامپ بعد از کرونا! +عکس خطری که ترامپ پیش روی خود می‌بیند/ بایدن پیشتاز نظرسنجی‌های انتخاباتی کدام شهرهای جهان بیشترین حباب مسکن را دارند؟/ پیشتازی شهرهای آلمان در افزایش قیمت خانه افشای ایمیل‌های هیلاری؛ تراژدی 2016 کمدی 2020 بدهکارترین کشورهای جهان کدامند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استرالیا اعتراض نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس

به گزارش جماران؛ فارس نوشت: معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از بکارگیری ماشین‌های دوربین دار برای اعمال قانون تخلفات ساکن خبر داد.

سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن به موضوع اعمال قانون مکانیزه پرداخت و گفت: بزودی اعمال قانون ها به صورت مکانیزه توسط خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در  سطح معابر انجام خواهد شد.

وی گفت: این خودروها در مناطق  1 ، 4 و 5 شهر تهران تردد کرده و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای  مالک ارسال خواهدشد؛ همچنین در  جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای  اولین بار  موتورسیکلت را به دوربین مجهز می‌کنیم که در ۶ طرف دوربین داشته و تخلفات ساکن اعم از پارک در  پیاده رو ، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • گوگل کارمندان مخالف همکاری با رژیم اسرائیل را اخراج کرد
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • السودانی: از قلمرو عراق برای حمله به اسرائیل استفاده نشده است
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان