Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@12:49:12 GMT

دلیل اختلال خطوط همراه اول در تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۸۳۵۷

دلیل اختلال خطوط همراه اول در تهران اعلام شد

به دنبال بروز اختلال در برقراری ارتباط تلفنی برخی مشترکان همراه اول، این اپراتور خرابی تجهیزات انتقال مخابرات را دلیل این اختلال عنوان کرد.

به گزارش ایمنا، اپراتور همراه اول اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در برقراری ارتباط تلفنی برخی مشترکان شهر تهران، ناشی از خرابی تجهیزات انتقال شبکه مخابرات است.

این مشکل ارتباطی در بخش محدودی از شمال غرب تهران ایجاد شده و به دلیل خراب شدن تجهیزات انتقال مرکز مخابراتی شهید دستغیب تهران بوده است و مشکلی در شبکه همراه اول وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اپراتور تاکید کرد: کارشناسان فنی مخابرات در حال رفع مشکل ایجاد شده هستند.

کد خبر 449574

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خطوط ارتباطی علوم ارتباطات همراه اول اپراتور تلفن همراه اپراتورهای اینترنتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی.آر.تی به وضع گذشته برمی‌گردد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: به دلیل حضور گسترده موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب‌ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی.آر.تی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری 2 ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی.آر.تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت
  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط