Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@14:08:41 GMT

کیوان. الف. در برابر اتهام افساد فی‌الارض

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۸۸۴۹

کیوان. الف. در برابر اتهام افساد فی‌الارض

متجاوز سریالی دختران دانشجو که پس از کشاندن طعمه‌هایش به خانه‌اش و خوراندن نوشیدنی مسموم، به آن‌ها تجاوز می‌کرد، به اتهام افساد فی‌الارض محاکمه خواهد شد.

پرونده کیوان. الف. هم اکنون در شعبه سوم دادسرای امنیت و اخلاقی ‏تهران زیر نیز بازپرس روح الله رضاپورگتابی، تحت رسیدگی است و تا کنون حدود ۳۰ دختر جوان که وی به آن‌ها تجاوز کرده از او شکایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که سردار رحیمی، رئیس پلیس تهران امروز در جمع نمایندگان مجلس اعلام کرده که متهم به تجاوز به بیش از ۳۰۰ دختر طی ۱۰ سال اعتراف کرده و ‏ماموران پلیس از مخفیگاه او فیلم‌های سیاهی از تجاوز به ۴۶ دختر کشف کرده‌اند.



از بین شاکیان متهم که حدود ۳۰ نفر هستند، ۱۰نفر در مواجهه حضوری با متهم او را شناسایی کرده و بقیه شاکیان نیز به صورت تلفنی با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند. شاکیان این پرونده دختران جوانی ‏اهل تهران و برخی از شهرستان‌ها هستند و حتی برخی از آن‌ها از خارج از کشور با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند.

قرار است به زودی بازپرس پرونده قرار جلب به دادرسی (کیفرخواست) برای متهم به اتهام افساد فی‌الارض صادر کند و پس از صدور این قرار پرونده وی برای شروع محاکمه به ‏دادگاه انقلاب فرستاده خواهد شد/به‌رغم اینکه پلیس و بازپرس پرونده به شاکیان اطمینان داده اند هویت آن‌ها حفظ خواهد شد و هیچ اتهامی علیه خود آن‌ها مطرح نخواهد بود، اما هنوز عده زیادی از قربانیان حاضر به شکایت نشده‌اند. منبع: روزنامه همشهری

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حوادث افساد فی الارض تجاوز تجاوز جنسی کیوان امام وردی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد

به گزارش همشهری رضا اسدی بعد از اینکه دو فصل از جدایی‌اش‌ از پرسپولیس گذشته، قصد دریافت مطالباتش را داشت که این مسئله نهایی نشده است.

رضا اسدی که به عنوان یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی فصل بیست و یکم به پرسپولیس پیوست، بعد از جدایی راهی تراکتور و اکنون نیز سپاهان شده است. مدعی آقای گلی دو فصل اخیر فوتبال ایران که شانس حضور در تیم ملی را نیز زیر نظر امیر قلعه‌نویی به دست آورده، چندی پیش بابت مطالباتش از پرسپولیس شکایتی را علیه سرخپوشان ثبت کرد که با دریافت حکم نیز همراه شد.

با این حال باشگاه پرسپولیس با رد این ادعا و بردن پرونده به کمیته استیناف به دنبال دریافت فرصت در خصوص این مطالبات ۲ میلیاردی بود. با این حال رضا اسدی موفق شد حکم قطعی در این خصوص دریافت کند اما پرسپولیسی‌ها تنها به واسطه اشکال حقوقی (ضمیمه نشدن برگ قرارداد در شکایت) آن را رد کردند.

اسدی که پیش از این در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود برای دریافت آن بود، اکنون به واسطه اتفاقات رقم خورده قصد خود برای شکایت از این باشگاه به AFC را نهایی کرده و در این زمینه با ارائه مستندات ترجمه قراردادش و همچنین احکام فدراسیون فوتبال، این موضوع را از کنفدراسیون آسیا دنبال می‌کند.

این در حالیست که باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای به دنبال حل پرونده‌ها و موانع خود است و باید دید در این خصوص چه برنامه‌ای برای توافق و پایان دادن به ماجرای رضا اسدی خواهد داشت.

کد خبر 840924 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • پاکستان با اتهام به افغانستان ناکامی خود را توجیه می کند
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • اعدام پدر شاهزاده سرین + عکس
  • لحظه اعدام پدر شاهزاده سرین + عکس
  • شاهزاده سرین به اتهام توهین به مقدسات بازداشت شد