Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@06:15:16 GMT

ترامپ یک دروغگوی بیمار است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۹۰۱۹

« برنی سندرز » سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در توئیتر به ادعای « دونالد ترامپ » رئیس جمهور آمریکا درباره فراهم کردن خدمات درمانی بهتر در دوره دوم ریاست جمهوری خود پرداخت.

سندرز در این پیام توئیتری نوشت: «طی ۴ سال گذشته، ترامپ دقیق حرف یکسانی زده است. متاسفانه وی یک دروغگوی بیمار است و تنهای برنامه‌ای که دارد تکرار حرفهایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیمه درمانی را از ۲۰ میلیون آدم گرفته و حمایت‌ها برای شرایطی که از پیش وجود داشته را پایان بخشیده است. این یک دلیل بیشتر بر این موضوع است که ترامپ باید شکست داده شود.»

سندرز در ادامه تصویری از یک توئیت ترامپ درباره بیمه درمانی منتشر کرد.

ترامپ در این توئیت وعده داده است: «ما بیمه درمانی خواهیم داشت که بسیار بهتر از بیمه درمانی اوباما (معروف به اوباماکر) است که بسیار کم هزینه‌تر و با عملکرد بهتر خواهد بود.»

سندرز چند روز پیش نیز در پیامی در توئیتر هشدار داده بود که انتخابات آتی در این کشور (انتخابات ۳ نوامبر/۱۳ آبان) انتخاب میان ترامپ و دموکراسی است.

برخی نگرانی‌ها در این باره وجود دارد که امکان دارد ترامپ در صورت شکست در انتخابات از کناره‌گیری از قدرت خودداری کند.

ترامپ پیش از ابتلای خود به کرونا در جمع هوادارانش تأکید کرده بود جز در صورت وقوع تقلب، او بازنده انتخابات ماه نوامبر نخواهد بود. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: برنی سندرز دونالد ترامپ آمریکا سندرز دونالد ترامپ بیمه درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ انتقال ایدز و هپاتیت با زالو درمانی

دکتر مریم مشهود رئیس اداره دارو سنتی اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو اظهار داشت: متأسفانه مشاهده می‌شود افرادی به صورت مستقیم زالو را از طریق فضای مجازی یا سایر تبلیغات تهیه کرده و بدون بررسی کیفیت، به صورت مستقیم برای بیمار تجویز یا مصرف می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: این کار خلاف مقررات بوده و همانند دیگر دارو‌ها و کالا‌های سلامت که هیچ پزشکی اجازه ندارد خود به صورت مستقیم اقدام به تهیه و تجویز و مصرف برای بیمار کند، زالو هم مانند دارو و سایر ملزومات پزشکی باید از طریق داروخانه تهیه شود و سپس در زنجیره مصرف قرار گیرد.

مشهود همچنین در رابطه با خطرات تهیه زالو از مسیر‌های غیرقانونی و بی‌ضابطه نیز اظهار کرد: زالویی که خارج از زنجیره سلامت و تأمین سازمان غذا و دارو تهیه می‌شود ممکن است که از زالو‌های صید شده در تالاب‌ها و مرداب‌ها بوده و یا زالویی باشد که پس از مصرف بر روی یک بیمار به درستی معدوم نشده و به طبیعت بازگشته باشد.

وی ادامه داد: چنانچه بیمار قبلی که زالودرمانی کرده دارای بیماری‌های عفونی مسری مانند ایدز، هپاتیت یا سایر بیماری‌های قابل انتقال باشد، زالو‌های صیدشده می‌توانند این بیماری‌ها را به افراد دیگر منتقل کند.

رئیس اداره دارو سنتی خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ثبت شده در سایت سازمان غذا و دارو، تنها ۲ روش استفاده از الکل ۷۰ درصد و فریز کردن در دمای منفی ۲۰ درجه سانتیگراد برای معدوم‌سازی زالوی مصرف‌شده قابل قبول است.

مشهود گفت: در مواردی دیده شده که زالوی مصرفی را در آب نمک یا نمک گذاشته و پس از قی کردن زالو به اشتباه فرد استعمال‌کننده تصور می‌کند که زالو از بین رفته در حالی که اینطور نیست و در صورتی که معدوم نشود، در طبیعت دوباره به چرخه باز می‌گردد و می‌تواند عامل انتقال بیماری‌ها باشد.

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • زالو درمانی؛ خوب یا بد؟
  • هشدار؛ انتقال ایدز و هپاتیت با زالو درمانی