Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله نهایی و دیدار پایانی دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی امشب میان دو تیم پارس جنوبی بوشهر و گلساپوش یزد در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر از ساعت 19:30 برگزار می‌شود. 

تیم پارس جنوبی بوشهر با 7 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم و گلساپوش یزد با 3 عنوان قهرمان دومین تیم پرافتخار تاریخ لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های امروز به شرح زیر است:

پارس جنوبی بوشهر - گلساپوش یزد

تیم فرش حداد اصفهان با توجه به پیروزی مقابل گلساپوش یزد که به عنوان شگفتی ساز این مسابقات نام گرفت  با 3 امتیاز کار خود را در رده سوم جدول لیگ برتر به اتمام رساند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ساحلی یزد پارس جنوبی گلساپوش یزد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران که از زمان حضور مسعود شجاعی در راس کادرفنی خود نتایج خوبی کسب کرده، حالا با شرایط روحی و فنی بهتری به کار خود در لیگ برتر ادامه می‌دهد. بنفش پوشان لیگ برتر در هفته‌های اخیر هم نتایج بسیار مطلوبی به دست آوردند و حالا اندکی از قعر جدول جدا شده‌اند.

هوادار در شرایط فعلی با منطقه سقوط و نساجی (تیم پانزدهم جدول) 6 امتیاز فاصله دارد اما نگاهی به بازی‌های هفته‌های پایانی شاگردان مسعود شجاعی نشان می‌دهد که آنها برای قطعی کردن بقای خود در لیگ برتر حریفان دشواری را پیش رو دارند.

هوادار در 6 هفته پایانی باید با نفت آبادان، ملوان، پرسپولیس، سپاهان، نساجی و استقلال خوزستان مصاف بدهد. مسعود شجاعی تنها سرمربی لیگ برتر است که در 6 هفته آخر تیمش را به مصاف 3 تیمی می‌فرستد که برای بقا می‌جنگند. بی‌شک در مسابقات هوادار مقابل نفت آبادان، نساجی و استقلال خوزستان آنهم در شرایطی که دو بازی پایانی با نساجی در تهران و استقلال خوزستان در اهواز است، کار این تیم برای جمع آوری امتیاز بسیار سخت است.

همچنین بازی کردن مقابل پرسپولیس که برای قهرمان می‌جنگد و ملوان و سپاهان که حالا رقابت فشرده‌ای برای کسب رتبه‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی دارند هم کار مسعود شجاعی و شاگردانش را دشوارتر جلوه می‌دهد.

بی‌شک مسعود شجاعی می‌داند که برای قطعی شدن بقای تیمش در لیگ برتر باید در 6 هفته پایانی حواسش جمع‌تر از گذشته باشد. او 6 بازی بسیار سخت را در پیش دارد و روی کاغذ شاید بتوان گفت که حتی مجموع مسابقات تیمش از 5 تیمی که در جدول پایین‌تر از آنها هستند هم سخت‌تر است و اگر غفلت کنند، ممکن است فاصله‌شان با تیم‌های پایینی کمتر شود و دوباره کاندیدای سقوط لقب بگیرند.

دیگر خبرها

  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!