Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال گفت: در حال حاضر بزرگ‌ترین نگرانی و استرس هواداران استقلال بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم است و اولویت همه مدیران استقلال باید پرداخت مطالباتی باشد که باعث این اتفاق شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی موسوی اظهار داشت:

قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر انجام شد و به نظرم تیم فوتبال استقلال با قرعه خوبی روبرو شد و این می‌تواند زمینه اتفاقات خوبی را برای آبی‌پوشان تهرانی فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

استقلال در هفته اول به مصاف مس رفسنجانی‌ خواهد رفت که تازه به لیگ‌ برتر صعود کرده و هنوز در حال و هوای لیگ آزادگان خواهد بود. به طور حتم بازی آسانی پیش روی استقلال نخواهد بود اما شانس‌های استقلال برای پیروزی در این جدال زیاد خواهد بود.

علی موسوی پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

بازی استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم برگزار خواهد شد و دو تیم شرایط خوبی را تا این جدال پیدا خواهند کرد و با آمادگی کامل به مصاف هم خواهند رفت.

موسوی تصریح کرد:

استقلال با محمود فکری چند روزی است استارت زده و زمان زیادی تا شروع مسابقات لیگ برتر نخواهد داشت و وظیفه کادر فنی آبی‌پوشان این است برنامه تمرینات را طوری طراحی کنند تا هشتم آبان‌ماه تیم به شرایط مسابقه برسد.

وی تاکید کرد:

با توجه به اینکه کمتر از ۲۰ روز دیگر لیگ برتر آغاز می‌شود استقلال فرصتی برای بدنسازی نخواهد داشت و این مشکل همه تیم‌های لیگ برتری است. در این زمان باید تمرینات را جوری انجام داد هم تیم به آمادگی کامل برسد و هم از نظر تاکتیکی شرایط قابل قبولی را پیدا کند.

علی موسوی پیشکسوت استقلال افزود:

در حال حاضر بزرگ‌ترین نگرانی و استرس هواداران استقلال بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم است و همه مدیران این تیم باید در اولین کارهایشان پرداخت مطالباتی باشد که باعث این اتفاق شد. امیدوارم به زودی در این‌باره اخبار خوبی از باشگاه استقلال منتشر شود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:

محمود فکری و کادر فنی‌اش از استقلالی‌های متعصب هستند و به طور حتم به چیزی غیر از موفقیت استقلال فکر نمی‌کنند و همه هواداران باید در این برهه حساس از این نفرات حمایت کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پیشکسوت استقلال استقلال پیشکسوت استقلال علی موسوی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرینات استقلال در سال جدید همچنان ادامه دارد. آبی پوشان برای از سرگیری مسابقات خود در لیگ برتر آماده می‌شوند. جایی که آنها باید هجدهم فروردین در استادیوم آزادی تهران به مصاف مس رفسنجان بروند.

به نقل از ورزش سه یکی از نفراتی که این روزها پا به پای سایر بازیکنان در تمرینات حضور دارد، کوین یامگا است. ستاره فرانسوی این تیم که در یکی از تمرینات آبی پوشان و پس از برخورد استوک‌های امید حامدی‌فر با چشمش دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و تا پایان فصل نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

یامگا این روزها در تمرینات استقلال حضور یافته ولی او تحت نظر کادر پزشکی تیم و با شدیدترین تمهیدات لازم در حال انجام تمرینات بدنی خود است تا بتواند همچنان آمادگی جسمانی‌اش را حفظ کند.

گفته می‌شود که یامگا زیر نظر پزشکان و مربیان استقلال در حال انجام تمرینات پایین تنه است و او باید به شدت مراقب باشد که هیچ فشاری روی چشمانش وارد نشود و به همین دلیل این بازیکن با احتیاط زیاد در حال آماده‌سازی خود است.

عمل‌های جراحی صورت گرفته به روی این بازیکن با موفقیت پیش رفتند و او امید زیادی دارد که بتواند از فصل بعد به میادین بازگردد با این حال او باید منتظر نظر نهایی پزشکان حاذق بماند تا بتواند مجوز بازگشت به ترکیب تیم را به دست بیاورد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888917

دیگر خبرها

  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • عکس| استوری طعنه‌آمیز یک استقلالی به حضور بیرانوند مقابل ترکمنستان