Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@03:42:33 GMT

یک تکذیبیه درباره خودکشی دانش‌آموز بوشهری

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۰۰۰۲

یک تکذیبیه درباره خودکشی دانش‌آموز بوشهری

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دیر (استان بوشهر) خبر منتشر شده درباره خودکشی دانش آموز این شهرستان به دلیل نداشتن تلفن همراه را تکذیب کرد.

به گزارش شریان نیوز،روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دیر در پی انتشار خبر خودکشی دانش آموز این شهرستان به دلیل نداشتن تلفن همراه اطلاعیه‌ای صادر و این خبر را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این اطلاعیه آمده است:

«در پی انتشار خبری مبنی بر خودکشی دانش آموز ۱۱ ساله‌ ساکن شهرستان دیر به دلیل نداشتن گوشی تلفن همراه و عدم امکان حضور در کلاس‌های آنلاین، به اطلاع می‌رساند: با توجه به تحقیق و بررسی‌های میدانی و جمع آوری مستندات مربوط اعلام می‌دارد، نامبرده از روز بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور ماه تا روز حادثه بنا به درخواست ولی دانش آموز با توجه به شرایط متاثر از کرونا در مدرسه حضور نداشته و کار آموزشی خود را از طریق شبکه شاد با تلفن همراهی که توسط شخص مدیر مدرسه در فروردین ماه ۹۹ به ایشان اهدا شده بود، تا آخرین ساعات روز حادثه در سامانه شاد به صورت فعال و در کلاس‌های درس مجازی آنلاین انجام می‌داده که تمامی مستندات، اعم از فایل‌های صوتی، تصویری و تکالیف و تمرین‌های درسی دانش آموز در گروه درسی موجود است.

برخی از این مستندات برای تنویر و اطلاع افکار عمومی پیوست است. ضمنا نامبرده جزو دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار بوده که در سال‌های تحصیلی به صورت مکرر مورد حمایت مدرسه و انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه بوده است و خانواده نامبرده این موضوع را تایید می‌نماید.»
 

منبع: شریان

کلیدواژه: خودکشی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ هزار دانش آموز گلستانی سفیر سلامت هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سیدرضا نظری افزود: در این هفته، بسته‌های بهداشتی ویژه دختران دانش آموز، درمجموع به ارزش ۳ میلیارد تومان، با اولویت مناطق کمتر برخوردار استان توزیع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • ۵۴ هزار دانش آموز گلستانی سفیر سلامت هستند
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری