Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار یداله بوعلی در دیدار با خانواده شهید علی جان الله‌یاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: رزمندگان خطه فارس در دوران دفاع مقدس حماسه بی نظیری در در دفاع از انقلاب اسلامی آفریدند و تقدیم ۱۵ هزار شهید والامقام گُواه این عملکرد درخشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی کمرنگ کردن یاد و خاطره شهدا در جامعه است، گفت: مستندسازی از خاطرات رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و شهدای دفاع مقدس و تولید آثار فاخر هنری براساس این خاطرات بهترین و موثرترین روش برای جلوگیری از خدشه وارد شدن به حقایق آن دوران پُرافتخار است.

فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: در فرآیند مستندسازی آثار مربوط به شهدای دفاع مقدس باید خاطرات پدران و مادران شهدا بعنوان یک گنجینه ارزشمند ملی و حماسی در نظر گرفته شوند.

او با بیان اینکه رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا باید در راس برنامه‌های مدیران و مسئولان کشور قرار داشته باشد، گفت: بهترین راه برای اطلاع از وضعیت و مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار حضوری و چهره به چهره مسئولان با این عزیزان است.

سردار بوعلی با بیان اینکه اقتدار و عزتِ امروز ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان مرهون خون شهدای دفاع مقدس است، گفت: نیرو‌های مسلح کشور با تکیه بر تجربیات دفاع مقدس و اتکاء به توان متخصصان داخلی در اوج آمادگی هستند و هرگونه تهدید با پاسخ کوبنده و دندان شکن مواجه خواهد شد.

 در این دیدار که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد مادر شهید الله‌یاری به ذکر خاطراتی از دوران جوانی و حضور این شهید والامقام در جبهه‌های حق علیه باطل پرداخت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه فجر فارس خاطرات شهدا شهدای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج

 امروز به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و ایام سال نو ۱۴۰۳ بخشدار نگین کویر به همراه روحانیت، رییس کمیته امداد، فرمانده بسیج عشایری، شهردار، شورای شهر، شورای بخش، فرماندهان حوزه بسیج و پاسگاه و جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهیدان شهاب آبادی در اسماعیل آباد، یارمحمد جلالی در اسلام آباد و شهید اهل سنت پارسا در یوسف آباد چاهدگال با خانواده این شهیدان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی در این دیدار‌ها گفت: اگر ما امروز امنیت و آرامش داریم به برکت خون شهیدان است، آن هایی که بهترین دارایی؛ یعنی جانشان را فدا کردند تا ما در آسایش باشیم.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، هیچ تبعیضی بین اهل سنت و تشیع در بخش نگین کویر نیست و ما از خانواده‌های معظم شهدا می خواهیم برای مسئولان دعا کنند تا بتوانند خدمت گذار لایقی برای مردم باشند.

میراولیایی، بخشدار نگین کویر در این دیدار ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال نو گفت: خانواده شهدا نور چشم ما هستند و  اگر ما خدمت گذار و نوکر مردم هستیم، به برکت خون شهدا است.

وی در دیدار با خانواده شهید اهل سنت پارسا با اشاره به اینکه در بخش نگین کویر ۱۹ شهید داریم که ۶ شهید از برادران اهل سنت هستند، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش نگین کویر بین شیعه و سنی وحدت و برادری خوبی هست و در این زمینه مشکلی نداریم.

میراولیایی بیان داشت: در آغازین روز‌های سال نو خدمت خانواده‌های معظم شهدا رسیدیم و از خدا به برکت خون شهدا می خواهیم تا به ما توفیق خدمت بدهد تا بتوانیم شعار سال را که جهش تولید با مشارکت مردم است، محقق کنیم و بتوانیم خدمات خوبی را در بخش  نگین کویر فهرج اجرا کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یاد یاران، روایتی از زندگی و خاطرات ماندگار شهدای والا مقام
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای استان فارس