Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@19:53:48 GMT

۲۴ تن برنج احتکار شده در پیرانشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۰۳۹۸

۲۴ تن برنج احتکار شده در پیرانشهر کشف شد

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۲۴ تن برنج احتکار شده در پیرانشهر خبر داد.

سرهنگ رستمی امروز ۲۲مهر در جمع خبرنگاران افزود: با تلاش پلیس انتظامی پیرانشهر ۲۴ تن برنج احتکاری کشف شد. 

وی ارزش کالاهای احتکار شده را پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

 سرهنگ رستمی تصریح کرد:  در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی احتکار برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، مرکز اطلاع رسانی پلیس استان همدان تازه‌ترین اقدامات و دست آورد های زحمت‌کشان این حوزه را منتشر کرد. در ادامه تعدادی از اخبار حوزه انتظامی را می‌خوانیم:

کاهش ۳۱ درصدی سرقت ها از ابتدای طرح نوروزی در همدان

جانشین انتظامی استان همدان در چهارمین جلسه قرارگاه نوروزی از کاهش ۳۱ درصدی سرقت ها در استان خبر داد. سردار رضا زارعی در تشریح این خبر گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس از آغاز طرح نوروزی پلیس تا کنون در سطح استان شاهد کاهش ۳۱ درصدی سرقت ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی با اشاره به همراهی و همکاری مردم خوب استان با پلیس گفت: امیدواریم که با رعایت توصیه ها و هشدار های پلیس از سوی شهروندان شاهد تداوم روند کاهشی در این راستا در روزهای باقی مانده از تعطیلات باشیم.

سردار زارعی همچنین به رشد ۲۱ درصدی کشفیات سرقت اشاره کرد و گفت: در این مدت نیز با تلاش شبانه روزی و جهادی کارکنان پلیس، کشفیات انواع سرقت در استان نیز از رشد ۲۱ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل برخوردار می باشد.

جانشین انتظامی استان همدان در خاتمه از شهروندان در خواست کرد تا ضمن رعایت توصیه ها و هشدار های پلیس در خصوص نگهدای اموال و پیشگیری از سرقت، هر گونه موارد مشکوک و نیاز های پلیس خود را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان" همدان" از دستگیری سارق حین سرقت و کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان خبر داد. سرهنگ "هادی نجفی صالح" در تشریح این خبر گفت: نیمه شب گذشته حین گشت‌زنی ماموران کلانتری" ۱۵ رسالت" در حاشیه روستای ابرو فرد مشکوکی را در حال حمل یک کیسه رویت می‌نمایند.

وی در ادامه افزود: با توجه به سابقه سرقت از باغات ماموران این فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل که در بازرسی از داخل کیسه مقادیری وسایل خانه باغ کشف که با انجام تحقیقات خاص پلیسی به ۶ فقره سرقت از باغات اعتراف، که با دعوت از شکات، پرونده تشکیل و فرد سارق جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ نجفی در پایان گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نوروزی در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان"تویسرکان" از کشف ۲۳ فقره سرقت، دستگیری۱۰ سارق، ۱۲ خرده فروش مواد مخدر، ۱۱ معتاد متجاهر و کشف بیش از ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر سنتی و صنعتی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "رضا نوری" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی از آغاز طرح نوروزی تاکنون که در سطح شهرستان با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز برای مجرمان، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام شد، یگان های انتظامی شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح مربوطه پرداختند.

وی افزود: علاوه بر کشف بیش از ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر، ۳۶۰ عدد انواع قرص های مخدر غیر مجاز، ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد محترقه پرخطر (اکلیل و سرنج)، ۳ عدد مواد محترقه دست ساز با اکلیل و سنگ ریزه، مقدار ۳ تن سنگ سیلیس قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال، یک عدد قمه، ۲۳ فقره انواع سرقت از جمله ۴ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۱۳ فقره سایر جرائم، تعداد ۱۱معتاد متجاهر، ۱۰ سارق، ۱۲ خرده فروش و ۱۲ متهم در رابطه با سایر جرائم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نوری با اشاره به لزوم استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت روزانه در ایام نوروز، خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته تعداد ۵ دستگاه خودرو مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در خاتمه با تأکید بر حفظ و نگهداری اصولی اموال از سوی شهروندان، خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت های پلیسی۱۱۰ شد.

کاهش ۵۰ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای همدان

رئیس پلیس راه استان همدان از کاهش ۵۰ درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای در استان خبر داد. سرهنگ "علی فکری" در این راستا گفت: با توجه به افزایش حجم تردد در جاده های استان همدان از ابتدای طرح نوروزی پلیس استان تاکنون شاهد کاهش ۵۰ درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی افزود: از ابتدای طرح (۲۴ اسفندماه) تاکنون بیش از ۷ میلیون تردد در سطح جاده های استان توسط سامانه های تردد شمار در سطح جاده های استان به ثبت رسیده است.

سرهنگ فکری با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مسافران و شهروندان گفت: توجه به مقررات و رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز می تواند گام مهم و موثری در کاهش تصادفات محسوب گردد.

رئیس پلیس راه استان همدان در خاتمه علت تامه بیشتر تصادفات رخ داده در جاده های استان را خستگی و عدم توجه به جلو عنوان کرد.

رسید ساز جعلی در همدان توسط پلیس همدان به دام افتاد

رئیس پلیس فتا استان "همدان" از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسید ساز جعلی اقدام به کلاه‌برداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ "محمدباقر زارعی" در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان همدانی مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها با رسیدهای جعلی، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: اغلب شاکیان در اظهارات اولیه پرونده هایشان بیان داشتند: که اقدام به قرار دادن کالایی برای فروش در سایت دیوار نموده اند و فردی ضمن تماس تلفنی با آن‌ها قرار ملاقات حضوری گذاشته و هنگام مراجعه با نشان دادن رسید واریزی از طریق گوشی، کالا را از وی دریافت نموده است.

سرهنگ زارعی ادامه داد: ماموران پلیس فتا همدان اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات گسترده و همه جانبه ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد و پس از بازجویی‌های پلیسی به کلاهبرداری از ۷ نفر به ارزش حدودی ۳ میلیارد ریال اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان همدان خاطر نشان کرد: کاربران فضای مجازی از هرگونه اعتماد بیجا به افراد ناشناس در فضای مجازی جدا خودداری نموده و در هنگام فروش کالا ابتدا حساب بانکی خود را چک نموده و در صورت اختلال در سامانه پیامکی حتماً موجودی حساب خود را از طریق اینترنت‌ بانک، دستگاه‌های خودپرداز یا کارت‌خوان بررسی و پس از حصول اطمینان از واریز وجه، کالای مربوطه را به خریدار تحویل دهند.

رئیس پلیس فتا استان همدان خاطر نشان کرد: پلیس فتا به ‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

اقدام پیش دستانه پلیس ملایر در دستگیری سارقان مسلح حرفه ای قبل از اقدام به سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان "ملایر " از دستگیری ۲ سارق مسلح حرفه ای قبل از اقدام به سرقت با هوشمندی ماموران پلیس آگاهی و امنیت این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "احمد ساکی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی اطلاع از این که فردی با تهیه سلاح با هم دستی یک از دوستانش قصد اقدامات مجرمانه و سرقت را دارد، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: ماموران با انجام تحقیقات لازم و پس از تایید صحت خبر، متهمان را به صورت شبانه روزی تحت تعقیب و مراقبت خود قرار دادند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سرانجام با بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی، ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان موقعیت متهم اصلی را که از سارقان حرفه ای بوده در یکی از خیابان های شهر ملایر در حال پرسه زدن شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح دست ساز شبه خودکار مجهز به صدا خفه کن و مسلح به یک تیرجنگی به همراه یک تیغه خشاب کلت حاوی ۷ تیر جنگی و یک عدد شوکر ساخت کشور امریکا را کشف کردند.

سرهنگ ساکی بیان داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده اظهار داشت که سلاح کمری در اختیار همدستش می باشد که در ادامه ماموران نامبرده را نیز در یکی از بوستان های شهر شناسایی و وی را که با یک دستگاه خودرو وانت قصد فرار داشت به همراه یک قبضه کلت کمری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: این متهم نیز در بازجویی های به عمل آمده به مخفی نمودن فشنگ‌های مربوطه در منزلش اعتراف کرد که ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل مورد نظر، تعداد ۵ تیر فشنگ نیز کشف کردند.

سرهنگ ساکی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مجدانه دستگاه قضائی در برخورد با مجرمان بیان داشت: مبارزه با سارقان از اولویت این فرماندهی است و پلیس ملایر از هیچ کوششی در ایجاد آرامش و امنیت جهت شهروندان فروگذار نخواهد کرد.

دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای قبل از اقدام به سرقت در ملایر

سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی ملایر: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی اطلاع از اینکه فردی با تهیه سلاح با هم‌دستی یک از دوستانش قصد اقدامات مجرمانه و سرقت را دارد، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرانجام ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این شهرستان موقعیت متهم اصلی را که از سارقان حرفه‌ای بود، در یکی از خیابان‌های شهر ملایر در حال پرسه زدن شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح دست‌ساز شبه خودکار مجهز به صدا خفه کن و مسلح به یک تیرجنگی به همراه یک تیغه خشاب کلت حاوی هفت تیر جنگی و یک عدد شوکر ساخت کشور آمریکا را کشف کردند.

متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده اقرار کرد که سلاح کمری در اختیار همدستش است که در ادامه ماموران نامبرده را نیز در یکی از بوستان‌های شهر شناسایی کردند. ماموران پلیس وی را که با یک دستگاه خودرو وانت قصد فرار داشت، به همراه یک قبضه کلت کمری دستگیر کردند.

این متهم نیز در بازجویی‌های به عمل آمده به مخفی کردن فشنگ‌های مربوطه در منزلش اعتراف کرد که ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل مورد نظر، تعداد پنج تیر فشنگ نیز کشف کردند.

خبرنگار: محمدحسین میرزائی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225449 برچسب‌ها پلیس فتا دستگاه قضائی ایسکانیوز فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی پلیس آگاهی

دیگر خبرها

  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • پیکر گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا شد
  • گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا نشد/کولاک شدید، مانع ادامه جست‌وجو
  • وقوع ۶۰ درصد تصادفات آذربایجان‌غربی در جاده های چهار بانده
  • افزایش ۲۵ درصدی دستگیری سارق در پیرانشهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳