Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر؛ سردار حسین اشتری عصر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با تسلیت ایام اربعین و مناسبت‌های پایان ماه صفر گفت: امروز هم عنایت مقام معظم رهبری را نسبت به سازمان‌های نیروی‌های مسلح در مراسم دانش آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح شاهد بودیم و این روز برای ما روز پر افتخاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این مراسم را یک نماد از وحدت نیروهای مسلح دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در این مراسم به بحث خدمت به مردم اشاره کردند و ما خدا را شاکریم که امروز در نیروی انتظامی بیش از ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می‌دهیم و این لطف بزرگی است که خداوند به ما عنایت کرده تا در کنار مسئولیت حفظ جان، مال و ناموس مردم یک نهاد خدمت رسان هم باشیم.

سردار اشتری بیان کرد: در شرایط کرونا، نیروی انتظامی با تمام توان و ظرفیت خود با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به مردم خدمت کرد و این روند با شدت بیشتری نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: نیروی انتظامی در مرزها نیز استقرار دارد و حفاظت از مرزها را برعهده دارد و داخل شهرها و روستا و در تمام اقصی نقاط کشور توانسته به وظیفه خود که حفظ نظم و برقراری امنیت است به خوبی عمل کند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در استان همدان در مدت ۳ سال فرماندهی سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در این مدت اقدامات خوب و کارهای بزرگی انجام شده که نشانگر همکاری و همدلی مسئولان استانی با مجموعه پلیس در استان همدان است.

سردار اشتری بیان داشت: پلیس امروز در حال جهاد با هر گونه ناامنی برای امنیت بیشتر کشور است و شهدایی که هم تقدیم می‌شود مؤید این ادعاست.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به کارکنان نیروی انتظامی گفت: عنوان نیروهای خدوم که معظم له به کارکنان نیروی انتظامی عنایت داشته‌اند افتخار بزرگی برای همه ماست تا در پرتو نظام ولایی خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

امام جمعه همدان نیز افزود: ما نیروهای مسلح را یک روح واحد می‌دانیم که در یک اصل واحد که همانا دفاع از امنیت کشور اسلامی و خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف است، یکسان هستند.

آیت الله حبیب الله شعبانی بیان کرد: نیروی انتظامی استان همدان در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا، در قالب کمک‌های مؤمنانه و خدمت رسانی به مردم خیلی خوب بروز و ظهور کرد.

وی افزود: سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی اعتماد مردم است و این یک هنجار اجتماعی است و باید مراقبت شود.

آیت الله شعبانی بیان کرد: در گذشته امنیت و حفظ امنیت گستره محدودتری داشت ولی امروز نیروی انتظامی علاوه بر برقراری نظم و امنیت در فضای حقیقی، باید امنیت فضای مجازی را نیز مدیریت کند که در این راستا پلیس از ظرفیت‌های علمی و دانشی بهره می‌گیرد.

وی با اشاره به پیچیدگی جرایم در عصر حاضر گفت: امروز نیروی انتظامی از پشتوانه علمی و پژوهشی و دانش بنیانی در انجام مأموریت‌ها برخوردار است و توجه به مطالعات علمی و پژوهشی یکی از نقاط مثبت در کار نیروی انتظامی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با آرزوی توفیق روز افزون برای سردار سلمان امیری در سمت فرمانده انتظامی استان همدان توفیق روزافزون را برای همه کارکنان نیروی انتظامی در سراسر کشور از درگاه خداوند منان خواستار شد.

کد خبر 5046846

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری سردار حسین اشتری حبیب الله شعبانی موثقی نیروی انتظامی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران نیروی انتظامی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس

فرانسه راهکار جدیدی برای کمبود پلیس در راستای تامین امنیت المپیک پاریس در نظر گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از لوموند؛ مقامات فرانسه در نظر دارند برای تامین امنیت المپیک و با توجه به کمبود پلیس، نیروهای شرکت‌های خصوصی امنیتی را به خدمت بگیرند.

هشدار ASOIF نسبت به تضعیف جنبش المپیک با پرداخت پول

به گفته این منبع؛ کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس از کمبود نیروهای پلیس برای تضمین برگزاری ایمن مسابقات خبر داد. یک گزینه جایگزین برای سازماندهی امنیت، مشارکت نیروهای امنیتی دیگر سازمان‌ها است.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد