Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خواهد بود.

 به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (سه‌شنبه، ۲۲ مهرماه) شاهد عرضه کالاهای اکستراکت نفت سپاهان، آیزوریسایکل و حلال ۴۰۲ پالایش نفت بندرعباس، پروپان و نفتای سبک پالایش نفت تهران، ته مانده برج تقطیر پالایش نفت کرمانشاه، گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام و نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است و بنزین اکتان ۸۷ و گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا و نفتای سبک و نفتای میانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه (۲۱ مهرماه) کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز، برش سنگین، پنتان و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز، برش سنگین پتروشیمی جم، برش سنگین شرکت پتروشیمی امیرکبیر، حلال ۴۰۰، حلال ۴۰۶، حلال ۴۱۰ و حلال ۵۰۲ پالایش نفت اصفهان، حلال ۴۰۲ شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز، متانول شرکت متانول کاوه، میعانات گازی شرکت کربنات سدیم کاوه و نفتای سبک پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی و MTBE شرکت پتروشیمی شیمی بافت در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز بیش از ۱۵.۸۶۸ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۱.۰۱۰ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

 

 شانا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی پالایش نفت بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از توزیع ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی در ایام نوروز در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی، محمدرضا عابدانی گفت: فعالیت‌ها و اقدام‌های حوزه سوخت‌رسانی و تأمین انرژی موردنیاز ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی به همت مدیران جهادی استان سرعت بیشتری یافته است.

وی افزود: از ۲۵ اسفندماه پارسال تا ۱۷ فروردین‌ماه امسال، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز (گازوئیل) در حوزه مسافربری به ناوگان حمل‌ونقل استان خراسان جنوبی تحویل شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی ادامه داد: از این ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز توزیع شده، ۲ میلیون لیتر سوخت به ناوگان ریلی استان و ۱۲۰ هزار لیتر سوخت هوایی از طریق دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در بیرجند و طبس به ناوگان هواپیمایی استان تحویل شده است.

عابدانی با بیان اینکه در بازه‌ زمانی یادشده ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در استان خراسان جنوبی توزیع شده است، بیان کرد: این فرآورده‌ها از انبار نفت بندرعباس و اصفهان به انبار نفت سردار حاج‌قاسم سلیمانی در بیرجند ارسال شده که این منطقه با توزیع ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار لیتر سوخت در مدت یادشده، وظیفه خود را در زمینه رونق صنعت گردشگری انجام داده است.

وی یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های تولید کالا و خدمات در اولویت اجرایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۳ قرار دارد و ما نیز تلاش می‌کنیم با عرضه کافی و به‌موقع انواع فرآورده‌ نفتی، نقش خود را در زمینه جهش تولید با مشارکت مردم ایفا کنیم.

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • عملکرد وزارت نفت در بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی بررسی می‌شود
  • توزیع بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی