Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی درخصوص حق آبه هیرمند گفت: حق آبه هیرمند را با کشور افغانستان حتما باید پیگیری و دنبال کنیم و ارتباطات مرزی با کشور افغانستان درموضوعات مختلف ازجمله آب، تجارت، گمرکات و.... دنبال خواهد شد تا مردم اقتدار نظام در پیگیری را مشاهدکنند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جمع خبرنگاران در زابل گفت: سفرهای ما به استان ها طوری نیست که بیاییم و سربزنیم و برویم، بلکه از یک ماه  قبل موضوعات آن استان را با مجمع نمایندگان استان بررسی می کنیم و از دیوان محاسبات هم گزارش گرفته و از مردم آن منطقه هم نظراتشان اخذ می شود تا همه اشکالات اجرایی طرح های منطقه را کسب نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما انصاف قضیه این است که امروز مدیران منطقه مشکلات استان را متوجه شده اند و اقدام و دنبال می کنند، همین که مسئولان استان می گویند که جهت رفع مشکلات طرح های کشاورزی و عمرانی استان، آستان قدس رضوی و یا سازمان عمران سیستان باید پای کار بیایند و کمک کنند نشان از اهمیت موضوع دارد.

وی ادامه داد: شب گذشته با استاندار سیستان و بلوچستان در مورد همکاری آستان قدس رضوی در اجرای طرح های کشاورزی زابل صحبت کردم و با دوستانی که در آستان قدس این کار را دنبال می کردند صحبت شد، اگر ما قولی می دهیم، قول نیست بلکه وظیفه است که بتوانیم این موضوع را حل و فصل کنیم، واقعا در منطقه سیستان مردم همه اقتصادشان در زمین های کشاورزی است، مگر می شود مردم منطقه همراهی نکنند؟ اینها بهره برداران و صاحبان اصلی هستند و امکانات مال اینهاست باید کشاورزان توجیه شوند، اگر نظرشان درست است باید اعمال شود.

قالیباف ادامه داد: نظام بهره برداری و نگهداری و اولویت بندی در کشت در منطقه زابل اشکال دارد، مردم مطمئن باشند که این کار اصلاح می شود و بطور مرتب هم نمایندگان و هم مدیران استان و هم ما این موارد را پیگیری می کنیم و مطمئن باشید به زودی این اصلاحات انجام خواهد شد.

رییس مجلس شورای اسلامی درخصوص حق آبه هیرمند هم گفت: حق آبه هیرمند در مجلس شورای اسلامی، دولت و وزارت خارجه در مجموعه حاکمیت محسوب می شود و حتما باید دنبال شود، حق آبه هیرمند را با کشور افغانستان حتما باید دنبال کنیم و ارتباطات مرزی در موضوعات مختلف از جمله آب، تجارت، گمرکات و.... دنبال خواهد شد تا مردم اقتدار نظام در پیگیری را لمس کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس مجلس شورای اسلامی محمدباقر قاليباف استانی سیاسی حق آبه هیرمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی با بیان اینکه تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند، گفت: در گذشته به اشتباه گفته می‌شد مالیات بر سوداگری به دنبال اخذ مالیات از ۹۰ درصد مردم است، اما واقعیت این است که این قانون تنها سوداگران را دنبال می‌کند.   رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یعنی اگر فردی دارای دو واحد مسکونی بود و قصد فروش یک واحد آن را داشت گفته می‌شد که مشمول سوداگری می‌شد؛ سوداگر کسی است که با نیت سوءاستفاده وارد بازار شده و پیش‌بینی کند که سه ماه بعد به عنوان مثال قیمت طلا، ارز و خودرو افزایش یافته و حجم زیادی را خرید کرده و سه ماه بعد سود آن را دریافت کند و این قانون از این اقدام جلوگیری خواهد کرد.   وی خطاب به نمایندگان نیز گفت: مطمئن باشید این قانون یکی از قوانین افتخارآمیز مجلس یازدهم در مبارزه با افرادی است که هر روز بازار را متحول می‌کنند و سود‌های هنگفتی را به دست آورده و مالیات نمی‌دهند و از این شرایط سخت و تورمی سوء استفاده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم