Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان‌ با هفته سلامت روان، کارگاه آموزشی مهارت مدیریت خشم ویژه نمایندگان بانوان ادارات با حضور سیروس جعفری معاون سیاسی انتظامی فرماندار به همت کمیسیون امور بانوان فرمانداری و با همکاری اداره بهزیستی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ آسیه ملک دار مسئول اورژانس اجتماعی در این جلسه اظهار داشت: طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت، سلامت روان وضعیت رفاهی است که در آن فرد به استعداد ها و توانایی خود بینش پیدا می کند و قادر خواهد بود با استرس های خود مقابله کند و همچنین با برقراری ارتباط کارآمد و سالم  به خود و دیگران کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همچنین کارگاه نقش خودآگاهی در موقعیت های خشم برانگیز،عوامل موثر بر بروز خشم، علایم فیزیولوژیک خشم،سبک های مواجهه در موقعیت های خشم برانگیز، ویژگی های افراد ماهر در مدیریت خشم و فرایند مدیریت خشم همراه با تحلیل فیلم آموزش داده شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشوا مدیریت خشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه‌ای مازندران با توجه به ورود سامانه بارشی به این استان و اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی، نسبت به احتمال طغیان رودخانه‌ها، جاری شدن روان‌آب و خطرات ناشی از حضور در اطراف رودخانه‌های استان طی امروز و فردا هشدار داد.

با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی جدید در مازندران طی امروز و فردا و احتمال طغیان و بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها در سراسر استان به ویژه مناطق غربی مازندران، کمیته مدیریت بحران شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران حضور شهروندان و مسافران در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق سیل‌خیز را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ممنوع اعلام کرد.

طبق پیش‌بینی‌ها در ۲ روز پیش رو بارندگی شدید، وزش باد، کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات بالای ۲ هزار و ۵۰۰ متر قابل پیش‌بینی است. بیشترین اثرگذاری این سامانه سرد بارشی نیز در آلاشت، هزارجریب، جویبار، فریدونکنار، گلوگاه، نکا، بابل، بابلسر، ایزدشهر، بلده، سوادکوه، تنکابن، چالوس، دلیر، رامسر، رینه، عباس‌آباد، کجور، آمل، کلاردشت، محمودآباد، نور و نوشهر پیش‌بینی شده است.

کمیته مدیریت بحران آب منطقه‌ای مازندران اعلام کرده که با توجه به بارندگی‌های رگباری و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در دامنه‌ها، مناطق بالادست و مسیل‌ها حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق سیل‌خیز می‌تواند خطرساز باشد و تاکید می‌شود که هم‌میهنان و هم‌استانی‌ها از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و کانال‌ها و مناطق دامنه‌ای خودداری کنند.

کد خبر 6085337

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • تأمین محتوای علمی و آموزشی حوزه‌های علمیه افغانستان
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • چرا خواندن کتاب های روان شناسی به زندگی شخصی ما کمک می کنند
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • برگزاری کارگاه‌ های آموزشی عکاسی طبیعت و پسماند در آستارا