Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوب حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:قطعه ۲ مسیر پارس‌آباد – سربند در مرحله  لایه آسفالت است و  علاوه بر این  پروژه حدفاصل سربند تا سه راهی مشگین‌شهر  هم در مرحله تکمیل مطالعات است.

وی  ادامه داد: از سه راهی گرمی - پارس آباد به مشکین شهر مطالعات امکان سنجی جهت تبدیل راه اصلی به بزرگراه بطول۴۵ کیلومتر در سال ۹۶ انجام شده  و از سال ۹۷ مطالعات فاز ۱ و ۲ کل محور در حال انجام می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره احداث بزرگراه نیر-سراب گفت: مناقصه این پروژه تا ۲ ماه آینده برگزار و بلافاصله عملیات اجرایی آن اغاز خواهد شد.

حیدری بیان کرد: با تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رییس‌جمهوری احداث بزرگراه‌ها محقق خواهد شد تا ضمن کاهش تصادفات ،ایمنی راه های استان ارتقا یابد.

وی  افزود: تلاش می‌شود در سال آینده ۸۵ کیلومتر ، سال ۱۴۰۱ بیش از ۸۸ کیلومتر، سال ۱۴۰۲ حدود ۹۰ کیلومتر و سال ۱۴۰۳ نیز ۹۸ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل احداث شود.

حیدری با بیان اینکه در استان اردبیل در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۰۹ کیلومتر راه اصلی و ۷۰۱ کیلومتر راه فرعی احداث و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: در این استان باید ۷۶۲ کیلومتر بزرگراه احداث شود که ۱۸۰ کیلومتر آن اجرایی شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۹۳ کیلومتر بزرگراه در استان در دست احداث و ۳۵۰ کیلومتر هم در دست مطالعه است که مطالعات ۳۹ کیلومتر به اتمام رسیده  و طی مناقصه به پیمانکاران واگذار می‌شود.

استان اردبیل ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.  

برچسب‌ها توسعه ایران اردبیل اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران اردبیل اعتبار توسعه ایران اردبیل اعتبار اخبار کنکور کیلومتر بزرگراه استان اردبیل کیلومتر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید استاندار از محور ایلام- مهران از سرعت بخشی به عملیات راهسازی قطعه رانشی این محور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان ایلام، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص راهسازی قطعه رانشی محور ایلام - مهران گفت: از خروجی شهر ایلام تا ورودی شهر مهران ۸۲ کیلومتر عملیات راهسازی از سال های گذشته برای تبدیل این محور به چهارخطه و ایجاد بزرگراه عملیاتی شده است که خوشبختانه در سال گذشته با بهره برداری از دو تونل محور ایلام - مهران و پل های بزرگ منطقه کنجانچم خوشبختانه گام بزرگی برای اتمام عملیات بزرگراه ایلام- مهران برداشته شد.

وی افزود از جمله قسمت های باقیمانده بزرگراه ایلام- مهران قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ منطقه کنجانچم است که برای مهار آن که بعد از کیلومتر ۱۱ محور ایلام مهران آغاز و تا کیلومتر ۱۳ ادامه دارد طبق برآورد و قرارداد اولیه ۲۷۵ شمع با عمق های مختلف می بایست اجرا شود که تا کنون ۱۳۰ شمع آن اجرایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: راهسازی قطعه رانشی سال گذشته برای تردد ایام اربعین به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت و تا کنون به علت تردد زیاد محور با توجه به موقعیت جغرافیایی و زیارتی منطقه زیر بار ترافیک قرار داشت؛ اما برای عملیات تکمیلی آن می بایست تردد به صورت موقت در این قسمت به جاده قبلی منتقل شود تا عملیات راهسازی مجدداً آغاز شود.

دوستی اظهار کرد: در صورت تأمین اعتبار تا اربعین سال جاری مسیر قطعه رانشی نیز به صورت تکمیلی و استاندارد زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است در این قطعه از مسیر ایلام- مهران دو تقاطع غیرهمسطح نیز طراحی شده که به زودی عملیات اجرایی این تقاطع ها نیز آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • اجرای ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد