Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@23:55:53 GMT

بی‌اعتمادی انگلیسی‌ها به جانسون برای مهار کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۲۲۳۴

بی‌اعتمادی انگلیسی‌ها به جانسون برای مهار کرونا

در حالیکه نخست وزیر انگلیس طرحی جدید برای مقابله با همه گیری کرونا ارائه کرده، نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد شهروندان انگلیسی اعتقادی به برنامه وی در این زمینه ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس از برنامه‌ای  برای مهار کرونا خبر داده، تازه ترین نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که شهروندان انگلیسی اعتقادی به برنامه‌های دولت انگلیس برای مهار کرونا ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تازه ترین نظرسنجی که در انگلیس انجام و نتایج آن دوشنبه شب به وقت تهران منتشر شد ۶۴ درصد بر این باورند که دولت انگلیس برنامه مدونی برای مواجهه با همه گیری کرونا ندارد.   در این بین، ۳۷ تا ۴۵ درصد هوداران حزب محافظه کار انگلیس نیز بر این باورند که دولت بوریس جانسون برنامه‌ای برای مقابله با همه گیری کرونا ندارد.   در این نظرسنجی تنها ۲۰ درصد معتقد بودند که دولت جانسون راهکارهای مشخصی در این زمینه دارد.   به نوشته وبگاه «ولز آنلاین» بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه طرح جدیدی را برای مبارزه با ویروس کرونا ارائه کرد این طرح وضعیت شیوع کرونا در بخش‌های مختلف انگلیس را در سطح معمولی تا هشدار طبقه بندی کرده است.  نخست وزیر انگلیس در نشست خبری در این زمینه  گفت هیچ مکان عمومی بسته نخواهد شد. و سطح جدید هشدار کووید ۱۹ در حال معرفی است   جانسون گفت: «سه سطح هشدار کووید ساده، استاندارد و در بعضی مناطق سختگیرانه در انگلیس را ارائه می‌کنیم.»   نخست وزیر انگلیس در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد که هیچ مکانی به طور نامحدود تعطیل نخواهد شد. بوریس جانسون  از جمله افرادی بود که چندی قبل به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شد و چند روزی را تحت مراقبت شدید سپری کرد.   «مارک وول‌هاوس» مشاور ارشد دولت بریتانیاروز یکشنبه نسبت به آغاز احتمالی موج سوم کرونا در کشورش هشدار داد. وول‌هاوس در مصاحبه‌ با شبکه خبری «بی‌بی‌سی» با اعلام این خبر گفت محدودیت‌های کرونایی دولت نباید به عنوان راه‌حل بلند مدت برای حل این بحران در نظر گرفته شود.  وی در این خصوص گفت: «تمام محدودیت‌هایی که تاکنون اعمال شده‌اند تنها این مشکل را به تعویق انداختند... این محدودیت‌ها مشکل را در بلند مدت حل نمی‌کنند و این ویروس را از بین نمی‌برند.»    انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین

نخست وزیر انگلیس در آستانه سفر به لهستان در بیانیه‌ای از تحویل بزرگترین بسته کمکی به اوکراین با ده‌ها قاق جنگی، صدها وسیله نقلیه، بیش از ۱۶۰۰ موشک و میلیون‌ها گلوله خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه دی پرسه"، بریتانیا بزرگترین بسته کمکی تا به حال خود را با ده‌ها قایق جنگی، صدها وسیله نقلیه، بیش از 1600 موشک و میلیون‌ها گلوله به اوکراین وعده داده است.

ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، پیش از سفر به لهستان، شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: دفاع از اوکراین در برابر به زعم وی جاه طلبی های وحشیانه روسیه برای امنیت ما و تمام اروپا حیاتی است. وی افزود: اگر پوتین، رئیس جمهور روسیه در این جنگ موفق باشد، در مرز لهستان توقف نخواهد کرد. سوناک بر اساس گزارش های منتشر شده در ورشو، پایتخت لهستان با دونالد تاسک، نخست وزیر لهستان و ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو دیدار خواهد کرد.

بر این اساس آنها می خواهند در مورد حمایت بیشتر از اوکراین در جنگ علیه روسیه صحبت کنند. سوناک همچنین می خواهد روز چهارشنبه در برلین با اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان هم دیدار و گفتگو کند.

سوناک گفت: «نیروهای مسلح اوکراین به جنگ شجاعانه ادامه می‌دهند، اما اکنون به حمایت ما نیاز دارند». این بسته جدید از اوکراین در این زمینه حمایت خواهد کرد. بر اساس این بیانیه، در اینجا مسئله تحویل سریع مهمات، دفاع ضد هوایی، هواپیماهای بدون سرنشین و پشتیبانی فنی به ارزش 500 میلیون پوند (حدود 580 میلیون یورو) مطرح است.

اوکراین همچنین 60 قایق نظامی از جمله قایق های تهاجمی و شناور و همچنین تفنگ های دریایی را دریافت خواهد کرد. دولت بریتانیا همچنین تحویل بیش از 1600 موشک تهاجمی و ضد هوایی و همچنین موشک های کروز هدایت شونده دقیق Storm Shadow را اعلام کرد. صدها خودروی زرهی نیز قرار است به اوکراین تحویل داده شود.

درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراینگفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • اولین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
  • نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت