Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه ۳۰ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد به استخدام دولت درخواهند آمد.

به گزارش ایسنا، سعید اوحدی روز سه شنبه ۲۲مهرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه تصریح کرد: بنیاد شهید برای تحقق جهش تولید کارگروه های مسکن،اشتغال،درمان، فرهنگی و اصلاح قوانین را تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی بنیاد شهید عدم همخوانی برخی قوانین با شرایط روز است و بر این اساس برخی قوانین بویژه در بحث اشتغال جهت بهبود زندگی خانواده شهدا باید اصلاح شود.

اوحدی با اشاره به ظرفیت های استانها برای ایجاد اشتغال و تامین مسکن برای جامعه ایثارگری تصریح کرد: در گذشته از ظرفیت استانها غفلت شده بود که با فعالیت های میدانی و انعقاد تفاهم نامه های اشتغال و مسکن درصدد احیای این ظرفیت ها هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه ۳۰ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد به استخدام دولت درخواهند آمد.

اوحدی با اشاره به توان ویژه خانواده شهدا در عرصه های علمی گفت: وجود ۳۰۰ نخبه ایثارگر در آذربایجان غربی و ۲ هزار نخبه شاهد و ایثارگر در کشور گویای ظرفیت های عظیم این جامعه برای توسعه ایران اسلامی است.

وی رفع مشکلات درمانی خانواده شهدا و ایثارگران را یکی از اقدامات شاخص برشمرد و گفت: ۲٠٠٠ میلیارد تومان اعتبار با حمایت سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت مطالبات درمانی از جمله بیمه دی پرداخت شد.

اوحدی افزود: امروز دولت در سخت‌ترین شرایط قرار دارد؛ چراکه در تحریم‌هایی که استکبار برای کشورهای منطقه صورت داده بود، حداکثر نفت در برابر غذا بود، اما امروز فشار حداکثری را علیه ما به جایی رسانده‌اند که حتی غذا و دارو را هم تحریم کرده‌اند و صدای نفس‌های خسته جانبازان شیمایی روح و روان ما را آزار می‌دهد، این در حالی است که استکبار جهانی دم از حقوق بشر می‌زند؛ اما یقین داشته باشید که با این روحیه‌ای که مردم ما دارند و با وجود این ارزش‌هایی که کادر درمانی ما با آن برگ زرین دیگری را به نگارش درآورده‌اند، از این گردنه تاریخی هم عبور خواهیم کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، آذربایجان غربی را یکی از استان های برجسته در راه دفاع از آرمانهای نظام دانست و افزود: مسیر شهادت ایثار در این خطه کماکان ادامه دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/0039PV

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بنیاد شهید استخدام بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد

رئیس‌جمهور در قالب سفر دولت سیزدهم، امروز از دو واحد گازی در نیروگاه شهید باکری سمنان بهره‌برداری کرد و تعداد واحدهای گازی به چهار واحد رسید که نویدبخش افزایش ظرفیت تولید برق کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که در قالب سفر یک‌روزه، صبح امروز وارد سمنان شده بود، از دو واحد گازی در نیروگاه شهید باکری سمنان بهره‌برداری کرد و تعداد واحدهای گازی به چهار واحد رسید که نویدبخش افزایش ظرفیت تولید برق کشور است.

نیروگاه شهید باکری سمنان قبل از دولت سیزدهم ۳۶۰ مگاوات برق تولید می‌کرد که با افتتاح فازهای بعدی ظرفیت تولیدی این نیروگاه در مجموع در این دولت به یکهزار و ۱۰۰ مگاوات رسید.

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان معروف به نیروگاه شهید باکری با هدف احداث چهار واحد ۱۸۳ مگاواتی از سال ۸۷ احداث شده بود در دولت سیزدهم مورد حمایت قرار گرفت و تمامی چهار واحد ساخته شد.

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان با ۴۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری با راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) و سرمایه‌گذاری شرکت توسعه معادن و فلزات با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

دو واحد تولید برق این نیروگاه از زمان تأسیس دارای ظرفیت ۱۶۰ مگاواتی بود همچنین احداث ۲ واحد جدید این نیروگاه سال ۱۴۰۱ آغاز شد که نخستین واحد آن در مدت کمتر از ۵ ماه، با شبکه سراسری سنکرون شد و در ادامه واحد چهارم این نیروگاه فرودین ماه با شبکه سنکرون شد.

فاز دوم نیروگاه گازی سمنان در قالب تأمین تجهیزات، انجام طراحی، مهندسی، نصب و راه‌اندازی دو واحد توربین ژنراتور گاز کلاس E پیشرفته در شرایط ایزو اجرایی شده است.

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان معروف به نیروگاه شهید باکری، در کیلومتر ۱۰ بزرگراه سمنان- دامغان واقع است که در دی ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسید. این نیروگاه یکی از نیروگاه‌های ایران از نوع سیکل ترکیبی با ظرفیت تولید ۶۸۶ مگاوات برق است.

کد خبر 745661

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • اجرای ۵ طرح اشتغالزایی خُرد در کاشان به همت بنیاد برکت
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • اشتغال؛ رکورددار جستجوهای «هنری» در دیوار
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟