Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@12:36:26 GMT

نحوه ورود به بازار رمزارزها چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۳۰۵۳

نحوه ورود به بازار رمزارزها چگونه است؟

معامله گری یکی از سخت ترین مشاغل است. بدون آموزش حرفه ای توسط متخصصین واجد شرایط، تبدیل شدن به یک معامله گر ماهر دشوار خواهد بود.

راه هایی که پیش روی علاقمندان است، یادگیری از تجربیات کسانی است که در گذشته نتایج برجسته ای کسب کرده اند. با استفاده از کتابها، مقالات، سمینارها و وبینارهای ویدئویی توسط آنها، می توان آموزش لازم در مورد آنچه می گویند و آنچه انجام می دهند را آموخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا گفتگویی با امید فدوی، آورده شده است. در گفتگو با ایشان تنها سود حاصل در بازار ارزهای دیجیتال در نظر گرفته نشده، بلکه سهم ایشان در توسعه معاملات مدرن مد نظر بوده است. ایشان از سال 1392 وارد حوزه دیجیتال گردیده و در آذر ماه 1397 وب سایت آکادمی امید فدوی را تاسیس نموده است. ایشان از آن سال فعالیت های تدریس و مشاوره در زمینه ارزهای رمزنگاری را آغاز کرده است، آکادمی ارز دیجیتال امید فدوی، در طی این سالها مجموعه ای از مقالات و بسته های رایگان آموزشی را در زمینه تعلیم مفاهیم و کاربرد آنها فراهم نموده است.
در این گفتگو در رابطه با آموزش صرافی کوینکس، کانال vip ارز دیجیتال، انواع ترید، بهترین صرافی، تفاوت ترید و سرمایه گذاری، انواع ترید و بهترین روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال صحبت می شود.

پیشنهاد شما جهت معاملات رمزارزها کدام صرافی می باشد؟
از آنجا که صرافی coinex دارای چند ویژگی مهم است، توانسته بین کاربران ایرانی، محبوبیت زیادی پیدا کند. ویژگی های این صرافی به طور خلاصه عبارتست از:

صرافی coinex برای کاربران خود یک پلتفرم معامله خصوصی تعبیه کرده که آنها بتوانند از معاملاتی با ایمنی کامل برخوردار باشند. کوینکس ایجاد این سیستم را به عنوان شعار کاری خود در نظر گرفته است. سرمایه کاربر در این پلتفرم، خیلی آسان و بدون مشکل قابل تبدیل به پول نقد می باشد. در این صرافی امکان خرید و فروش 60 رمزارز مختلف ایجاد شده است. پلتفرم کوینکس دارای اینترفیس کاربر پسندانه ای است که به راحتی می توان با آن کار کرد. ثبت نام در این صرافی به سادگی انجام می شود. صرافی coinex دارای اپلیکیشن گوشی هوشمند با امکان استفاده سریع و آسان می باشد. سپرده سازی در آن رایگان بوده و هزینه ای نمی گیرد. انجام معاملات با شفافیت همراه بوده و حق العمل معاملات پایین است. این سایت تحریم های مالی ایران را پیگیری نمی کند.

چگونه می توان با صرافی کوینکس معامله کرد؟
اولین مرحله، ثبت نام در پلتفرم این صرافی است که باید فرم عضویت در وبسایت coinex را پر کنید.

گام بعدی فعال کردن تایید دو مرحله ای است. در اینصورت به جز شما شخص دیگری نمی تواند وارد حسابتان شود. حال نوبت به وارد نمودن ارز انتخابی خود به coinex رسیده است. توسط صفحه wallet ارزهای خود را برای خرید و فروش در این صرافی وارد نمایید. برای این کار deposit را انتخاب کرده و آدرس ارز خود را در آن کپی نمایید. توجه داشته باشید که به قدر کافی وجه وارد کنید که بتوانید در آینده از آن برداشت کنید. پس از چند دقیقه، انتقال ارز صورت خواهد گرفت و تراکنش شما تایید خواهد شد. حالا ارز مورد نظرتان در حساب صرافی coinex می­باشد که امکان معامله با آن را پیدا خواهید کرد.

چرا کانال vip ارز دیجیتال را ایجاد کرده اید؟
کانال vip ارز دیجیتال، دارای امکاناتی برای اعضا خود می باشد. برخی از امکانات این کانال عبارتند از:

سیگنال های خرید و فروشی که در این کانال توسط افراد خبره پیشنهاد می شود، توصیه هایی است که با تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال به دست آورده اند. بنابراین کاربرانی که مهارت کافی در اینگونه تحلیل ها ندارند، می توانند در صورت تمایل، در تریدهای خود از مزایای این سیگنال ها برخوردار شوند. هر سیگنال حاوی پوزیشن های خرید و فروش است که کاربران با استفاده از آنها امکان انجام معاملاتی با سود دهی مناسب را خواهند داشت.

سرمایه گذاری یا ترید، به نظر شما کدام بهتر چیست؟
بدون شک، وارد شدن در هر دو مورد سرمایه گذاری و ترید، ریسک سرمایه شما را به همراه دارد. باید گفت، انجام ترید به طور نسبی شامل ریسک بیشتری است و سوددهی بالاتری نیز دارد. زیرا ممکن است در مدت کوتاهی قیمت بالا یا پایین برود، البته این نوسان قیمت برای یک تریدر آگاه، سود به همراه دارد.
از آنجا که سرمایه گذاری یک هنر است، به طور حتم، مدتی طول می کشد تا سود آن به دست سرمایه گذار برسد. در واقع باید گفت از طریق سرمایه گذاری سود خواهید برد اما طولانی مدت می باشد.
انجام ترید روی استراتژیهای کوتاه مدت و فعال، متمرکز است و موضوع مهم در آن، داشتن بینش و اطلاعات کافی در مورد زمان ترید است.

یک تریدر ارز دیجیتال چه نکاتی را باید بداند؟
اگر به ترید در حوزه ارزهای دیجیتال علاقه دارید، باید به این فکر کنید که چگونه می توانم با این ارز، درآمد کسب کنم؟ بهترین راه برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال چیست؟
در جواب به این سوالات باید گفت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می تواند سود کلانی داشته باشد. با این حال، ریسک آن نیز بسیار بالا می باشد. شما می توانید به سرعت سود کنید و یا به سرعت مقدار زیادی پول از دست بدهید. این بدان معناست که ترید رمزارزها هیجان انگیز است و حفظ آرامش زیر فشارهای سنگین بسیار دشوار خواهد بود.

انواع ترید در بازار ارزهای دیجیتال کدامند؟
انواع ترید بر حسب زمان معامله تقسیم بندی می شود. زمان معامله به بازه زمانی یا دوره نگهداری که سهام، یا سایر دارایی های مالی از جمله ارز دیجیتال در آن زمان خرید و فروش می شوند، اشاره دارد. به این ترتیب معامله گران به طور کلی در یکی از دسته های زیر قرار می گیرند:
دیلی تریدر: معامله گر روزانه، فقط پوزیشن هایی را در طول چند روز می گیرد که حتی ممکن است به یک ماه هم نرسد.

اسکالپ تریدر: معامله گر اسکالپ، به پوزیشن هایی به طول چند ثانیه تا چند دقیقه وارد می شود و حتی پوزیشن خود را برای یک شب هم نگه نمی دارد.
معامله گران اغلب نوع ترید خود را بر اساس عواملی از جمله میزان حساب، مدت زمانی که می توانند به معامله اختصاص دهند، سطح تجربه در معامله گری، سبک شخصیت خود و میزان تحمل ریسک انتخاب می نمایند.

تجزیه و تحلیل تکنیکال چیست؟
تجزیه و تحلیل تکنیکال، بررسی نظم در معاملات است که برای ارزیابی سرمایه گذاری ها و پیدا کردن پوزیشن های معاملاتی به کار می رود. تحلیلگران توسط الگوهایی که در روند قیمت ها دیده می شود و شامل فعالیت معاملات گذشته و تغییرات قیمت یک ارز دیجیتال می باشد، می توانند شاخص های ارزشمندی برای حرکات آتی این ارز دیجیتال پیدا کنند.
تجزیه و تحلیل تکنیکال از طریق اطلاعات آماری که از معاملات مختلف، مانند حرکت و حجم قیمت جمع آوری شده، استفاده می کند.

چرا معامله گران از تحلیل بنیادی استفاده می کنند؟
تجزیه و تحلیل بنیادی، روشی است که برای تعیین ارزش یک دارایی، بر روی عوامل اساسی که جنبه های اقتصادی و مالی دارد، تمرکز می کند. با استفاده از این روش، تریدر اخبار و وقایع مهم که بر معاملات واقعی تأثیر می گذارند، را دنبال می ‌کند و حرکت قیمت را تنها در مقابل اوضاع اقتصادی و سیاسی تحلیل می نماید.
براساس تحلیل بنیادی، تریدر بازار ارز دیجیتال، تصمیم به فروش یا خرید رمزارز خواهد گرفت. اغلب تحلیل‌گران بنیادی در تقابل با تحلیل‌گران تکنیکال قرار دارند.

در پایان، چه روش هایی را برای کسب درآمد با ارز دیجیتال پیشنهاد می کنید؟
روش های زیادی برای کسب درآمد در صنعت ارز دیجیتال وجود دارد، اما همه آنها موثر و ایمن نیستند. در اینجا چند روش اثبات شده برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال توصیه می شود:

سرمایه گذاری بلند مدت، این ساده ترین راه برای کسب درآمد با ارز دیجیتال است. بسیاری از مردم می خواهند ترید نکنند، اما در عوض تعداد معینی کوین خریداری می کنند، آنها را در کیف پول خود نگه می دارند تا وقتی قیمت افزایش یابد و بتوانند سود کسب کنند. ترید روزانه، اگر شما علاقه مند به کسب درآمد با ارز دیجیتال با روش سریع تری هستید، می توانید معاملات روزانه را امتحان کنید که درباره آن صحبت شد. ماینینگ یا استخراج ارزهای دیجیتال ممکن است سخت تر از راه های دیگر باشد. اما استخراج موفق، سودآوری بیشتری دارد. فرایند استخراج به کامپیوتر با نرم افزار کاربردی، سخت افزار خاص، کیف پول های دیجیتال و مقدار زیادی برق نیاز دارد. پروسه استخراج یک صنعت کاملاً تخصصی است که برای اشخاص عادی مناسب نیست. و مورد آخر فروش کالا و خدمات در ازای دریافت ارز دیجیتال می باشد که این مورد می تواند ارزآوری خوبی را نیز برای کشور داشته باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی /

منبع: تابناک

کلیدواژه: جنگ ناگورنو قره باغ 2020 خان طومان محمدرضا شجریان جریمه کرونایی شهدای خان طومان رمزارزها معامله گری ارزهای دیجیتال رپرتاژ آگهی جنگ ناگورنو قره باغ 2020 خان طومان محمدرضا شجریان جریمه کرونایی شهدای خان طومان ارزهای دیجیتال تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری ارز دیجیتال خرید و فروش صرافی coinex کسب درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟

محمد علی شاه حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در جلسه هماهنگی برگزاری مجمع‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری (سهام عدالت) استان گفت: جامعه هدف ما در این انتخابات و مجمع عمومی سهامدارانی هستند که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند. دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این زمینه همکاری داشته باشند و سهام عدالت یکی از مهم‌ترین بخش‌های اصل ۴۴ و مردمی‌سازی اقتصاد است که بخش خصوص در دولت سیزدهم مورد حمایت قرار داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سود سهام عدالتی که بنا بود در دو مرحله پرداخت شود، اما بدعهدی برخی از شرکت‌ها سبب شد تا سود سال مالی ۱۴۰۳ سه مرحله‌ای شود. در همین راستا هم مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفته بود: متاسفانه با وجود پیگیری‌های سازمان بورس، ۸ شرکت سود سهام عدالت خود را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکردند که این سازمان اقدامات قانونی لازم را برای دریافت سود سهامداران انجام خواهد داد تا بعد از تامین وجه از سوی شرکت‌های سرمایه پذیر، مابقی سود به حساب سهامداران واریز شود.

پیش از این هم شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرده بود: شرکت‌های صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس هیچ مبلغی را برای مراحل اول و دوم سود سهام عدالت خود به حساب‌های سمات واریز نکرده اند شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندر عباس و پارس سوئیچ نیز وجوه مرحله دوم خود را پرداخت نکرده اند.

حالا بنابر اعلام رئیس سازمان بورس احتمالا واریز مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت خرداد ماه خواهد بود؛ در همین راستا هم مجید عشقی رئیس سازمان بورس شب گذشته در رسانه ملی گفت: مجموعه اتفاقاتی رخ داد که سبب شد برخی شرکت‌ها تخلفی داشته باشند و نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند.

او افزود: این شرکت‌ها اکثرا با کمبود نقدینگی مواجه هستند ما هم توصیه کردیم که باید سود سهام عدالت پرداخت شود امیدواریم تا خرداد بتوانیم این سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

اما آیا با شرکت‌هایی که سود سهام عدالت خود را واریز نکردند برخوردی خواهد شد؟ در همین راستا هم، ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عدم پرداخت سود سهام که مطابق زمان بندی اعلام شده در کدال نباشد یک تخلف است.

این مقام مسئول اظهار کرد: مورد دیگر این که اگر ۸ ماهی که در قانون تجارت تعیین شده و بر اساس مصوبه سازمان بورس این ۸ ماه به ۴ ماه کاهش یافته و برخی از شرکت‌ها اساسنامه خود را تغییر دادند هم زمان بندی رعایت نشود این نیز یک موضوع قابل پیگیری است. در کل دو موضوع عدم رعایت زمانبندی پرداخت سود که در سامانه کدال منتشر شده و هم عدم رعایت زمانبندی بر اساس اساسنامه ناشران قابل پیگیری است و سازمان بورس پیگیر این موضوع خواهد بود.

نحوه دریافت سود سهام عدالت

ما همین که بحث واریز سود سهام عدالت داغ می‌شود برخی از سود جویان هم فرصت را غنیمت می‌شمارند که در همین راستا هم مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفته بود: هر زمان که موضوعات مربوط به سهام عدالت مطرح می‌شود عده‌ای از این فرصت جهت کلاهبرداری استفاده می‌کنند که لازم است سهامداران عدالت به چند نکته دقت داشته باشند. معمولا کلاهبرداران چند روش دارند؛ آن‌ها یا به افراد پیامک ارسال می‌کنند و می‌گویند برای دریافت سود سهام عدالت با این شماره تماس گرفته یا روی لینک خاصی کلیک کنید که در این خصوص باید گفت برای دریافت سهام عدالت به هیچ فردی پیامک زده نمی‌شود.

او افزود: مورد دیگر این که کلاهبرداران ممکن است در فضای مجازی سایتی را معرفی کنند که قطعا هیچ سایتی برای دریافت سود سهام عدالت وجود ندارد. نکته بعدی این که برخی از کلاهبرداران حرفه‌ای‌تر هستند و حساب کاربری افراد را هک و از طریق آن‌ها برای اطرافیان پیامکی مبنی بر این که "سود سهام عدالت را دریافت کردم به این لینک بروید و شما هم سود دریافت کنید" ارسال می‌کنند. بر همین اساس در این زمینه هوشیاری افراد بسیار مهم خواهد بود.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در ادامه اظهار کرد: در مجموع برای دریافت سود سهام عدالت به هیچ فردی پیامی داده نخواهد شد و از افراد هیچ مدرکی درخواست نمی‌شود و همچنین مراجعه به سایت و لینکی نیاز نیست.

نحوه ورود به سامانه سجام سهام عدالت با اپلیکیشن تاپ

با نصب و اجرای اپلیکیشن تاپ و ورود به صفحه اصلی، کافی است به پایین صفحه مراجعه، و آیکون بازار سرمایه را لمس کنید. بعد از ورود به بخش ثبت‌نام سجام، تایید شماره‌تلفن و واردکردن کد ملی خود، می‌توانید در سامانه توسعه ابزار بازار سرمایه، ثبت‌نام خود را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که ورود به این سامانه برای یکپارچگی اطلاعات فعالان بازار سرمایه الزامی است.

با لمس آیکون ثبت‌نام در سجام، به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید که باید اطلاعات هویتی خود را در آن وارد کنید. شما در مراحل مختلف، ملزم به وارد کردن بخشی از مشخصات خود برای تایید هویت هستید تا در نهایت، اجازه ورود به سامانه به شما داده شود.

ورود به سامانه سجام برای هرکسی که می‌خواهد در بازار سهام سرمایه‌گذاری کند و دارایی خود را رشد دهد، ضروری خواهد بود. خیلی‌ها دوست دارند سرمایه‌گذاری در بازار سهام را به‌عنوان شغل دوم خود و رسیدن به درآمد‌های چند میلیونی انتخاب کنند. آن‌ها باید بدانند که اجرای این تصمیم نیازمند انجام اصول و قوانینی است که حتما باید به آن پایبند باشند.

دیگر خبرها

  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد