Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: وظیفه ناجا تأمین امنیت مردم است چراکه اگر امنیت نباشد هیچ نوع فعالیت علمی و رشد اقتصادی در جامعه نیز به وجود نخواهد آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان همدان اظهار داشت: وظیفه ناجا تأمین امنیت مردم است چراکه اگر امنیت نباشد هیچ گونه فعالیت علمی و رشد اقتصادی نیز به وجود نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در سایه امنیت همه کارها در جریان خواهد بود، عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب افتخاری بالاتر از این نیست ک ناجا تأمین‌کننده امنیت باشد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بابیان اینکه این مجاهدان فی سبیل الله جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و برای تأمین امنیت تقدیم می‌کنند، گفت: این شهدای ما هستند که  چنین ویژگی‌های ممتازی دارند.

سردار اشتری: پلیس در حال جهاد با هرگونه ناامنی است/اقدامات پیشگیرانه و پیگیری ناجا در کاهش برخی جرایم بسیار موثر بوده استتشکر اشتری برای رعایت توصیه‌ها درباره اربعین: مردم از مراجعت به مرزهای چهارگانه خودداری کردنداشتری: باید جلوی هرگونه بی‌بندوباری در کشور گرفته شود


وی با اشاره به اینکه حضور نیروهای مسلح در کنار یکدیگر سبب وحدت بیشتر و اقتدار آنها بوده است، مطرح کرد: در مراسم نیروهای مسلح اگرچه هرکدام از ما لباسی با رنگی متفاوت داشتیم اما همه باهم یکرنگ بودیم که همین موضوع سبب شد وحدت زیبایی حاکم شود.

اشتری با اعلام اینکه نیروی انتظامی ضمن اینکه مسئولیت تأمین امنیت را بر عهده دارد در حال خدمتگزاری به مردم نیز هست، عنوان کرد: در هنگام بروز بلایای طبیعی و غیرطبیعی و خدمت‌رسانی به مردم نیروهای مسلح پیشگام هستند.

وی با تشریح خدمات ناجا به مردم از زمان شیوع کرونا تا امروز بیان کرد:  ناجا نه‌تنها در حوزه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به مردم اقداماتی را انجام داده بلکه امنیت مراکز درمانی که با ازدحام گسترده مردم همراه هستند را نیز تامین نکرده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور شناسایی انبارهای احتکار کالا و برخورد با محتکران را از دیگر اقدامات ناجا در این روزهای کرونایی برشمرد و تصریح کرد: در فضای مجازی و در عرصه مقابله با افرادی که دست به تشویش اذهان عمومی می‌زنند نیز افراد خاطی را شناسایی کرده و با آنها برخورد کردیم.

وی ضدعفونی کردن معابر و اجرای طرح بزرگ فاصله‌گذاری اجتماعی را از دیگر اقدامات ناجا دانست و اظهار داشت: در این عرصه حقیقتاً مردم از قانون تمکین کرده و از دستور رهبر معظم انقلاب پیروی کردند.

اشتری بابیان اینکه اربعین یکی از زیباترین جلوه‌های همکاری و اطاعت مردم از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود گفت: در سال‌های گذشته در مرزها شاهد حضور میلیونی مردم بودیم اما امسال به دلیل تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم سفر به عراق برای زیارت اربعین  مردم در خانه ماندند و به مرزها مراجعه نکردند.

 وی با قدردانی از مردم برای عمل به قانون اظهار داشت: برای تأمین امنیت باید همه مشارکت داشته باشند وگرنه امنیت به‌خودی‌خود ایجاد نمی‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور استان همدان را جزو استان‌های امن کشور برشمرد و گفت:  بسیاری در تلاش هستند تا امنیت موجود در کشور را از بین ببرند بنابراین همه باید برای حفظ این امنیت تلاش کنیم وگرنه باید هزینه بالایی بپردازیم.

وی با تأکید بر اینکه اگرچه مشکلات اقتصادی بسیاری در کشور وجود دارد اما مردم دل‌بسته انقلاب و تابع ولایت هستند، افزود: این مسئله سرمایه بزرگی برای کشور به شمار می‌آید سرمایه‌ای که امیدوارم با تکیه‌بر آن بتوانیم امنیت جامعه را حفظ کنیم.

اشتری با قدردانی از خدمات سردار کامرانی صالح فرمانده سابق ناجای همدان افزود: وی توانست در طول خدمت خود در استان همدان باتدبیر و عقلانیت کارها را پیش برده و خدمات شایسته‌ای را چه در همدان و چه استان‌های دیگر ارائه دهد.

وی درباره سردار امیری فرمانده جدید ناجای همدان نیز گفت: ایشان فرمانده دانشکده دانشگاه علوم انتظامی بوده و دکترای امنیت دارند؛ ایشان علاوه بر فعالیت در بخش‌های عملیاتی و اجرایی، از اساتید خوب در دوره‌های مختلف و دافوس نیز هستند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بابیان اینکه امیدوارم با ظرفیت خوب ایشان و تعامل با اعضای شورای تأمین، نماینده ولی‌فقیه در استان و دیگر نهادها اقدامات خوبی انجام شود، عنوان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در طول سال بااقتدار و جدیت با متخلفین برخورد کرده  و در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس همدان دارای روحیه جهادی بوده و در دیگر مناطق الگو هستند، مطرح کرد: از همه  کارکنان ناجای همدان قدردانی می‌کنم .

انتهای پیام/741/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی کشور رهبر معظم انقلاب تأمین امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس هرمزگان بر دستان ۶۳ قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت یک هفته در استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۸ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر، جمعاً ۲۲۰ کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته، ۱۳ قاچاقچی مواد مخدر، ۵۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به جمع آوری ۲۴ معتاد متجاهر و بلامکان در اجرای این طرح، بیان داشت: پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

کد خبر 6083535

دیگر خبرها

  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • پیشرفت‌های علمی و اقتصادی جامعه در پرتو امنیت شکل می‌گیرد
  • سردار رادان در توئیتر صفحه‌ای ندارد
  • دستبند پلیس هرمزگان بر دستان ۶۳ قاچاقچی