Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@23:27:27 GMT

حسینیه ایران در شبکه یک سیما برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۳۶۱۲

حسینیه ایران در شبکه یک سیما برپا می‌شود

حسینیه ایران از فردا شب (چهارشنبه 23 مهرماه) در شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران برپا می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی شبکه یک سیما، ویژه برنامه حسینیه ایران از فردا شب در سوگ پیامبراکرم (ص) و امام رضا علیه السلام به صورت زنده پخش می شود.

مقداد مومن‌نژاد تهیه‌کننده برنامه حسینیه ایران گفت: این برنامه با اجرای هادی صلح جو، مهدی آقا بیگی، امیرحسین صیرفی بصورت زنده میزبان کارشناسان مذهبی، مداحان اهل بیت علیهم السلام و شاعران آیینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط مستقیم با مشهد مقدس و پخش مداحی مجید بنی فاطمه، از حرم رضوی از دیگر بخش های برنامه حسینیه ایران است که از چهارشنبه تاجمعه از ساعت 30 : 19 تا 21 و شنبه صبح بصورت زنده در شبکه یک برپا می شود.

برنامه حسینیه ایران کاری از گروه پخش شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه یک سیما عزاداری حسینیه ایران برنامه حسینیه ایران شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  برنامه «پاورقی» که با استفاده از زبان طنز سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد، در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب با موضوعی متفاوت میزبان مخاطبان خواهد بود.
این برنامه در هشتمین قسمت خود به موضوع «فرهنگ» می‌پردازد.

صهیونیسم و آمریکا بر آن هستند تا از طریق جریان‌های نفوذی مثل صنعت سینما با تغییر سبک زندگی مردم تدریجاً باور‌ها و ارزش‌های جوامعی مانند ایران که خود دارای فرهنگی غنی است ، تغییر دهند، «محمدرضا شهبازی» در این قسمت از برنامه سعی می‌کند به زبان طنز پرده از فرهنگ واقعی غرب بردارد.
«پاورقی»تولید گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی جواد فتحی است که نوروز ۱۴۰۳ هر شب حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

دیگر خبرها

  • پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین 
  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • سرزمین شعر میزبان میهمانان علوی
  • سرزمین شعر، میزبان میهمانان شعر علوی می‌شود
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • علیرضا افتخاری با تعدادی از شاعران به «سرزمین شعر» می‌آیند
  • ویژه برنامه «کوی محبت» از شبکه ۲
  • «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما