Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: دانش آموزان در تیررس بمباران تبلیغات استکبار هستند که ایده های جدید میتواند برای اشاعه سهل تر و عمیق تر فرهنگ مهدوی کمک کننده باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ احسان گوهری راد در نشست تخصصی رابطین مهدوی (عج) دستگاه های اجرایی استان گلستان اظهار کرد: مهدویت و انتظار یک عادل و دادگر در تمامی ادیان الهی مطرح می باشد اما در اسلام نمود بالاتری دارد که این اندیشه در مذهب شیعه به عنوان یک اصل در زندگی ما وارد شده است و در اهداف ما جاری و ساری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس نیز توجه به مهدویت وجود داشت و به نوعی امروزنیز بایستی جوانان و نوجوانان را با این فرهنگ آشنا کنیم.

گوهری راد در ادامه گفت: آموزش و پرورش میتواند بازوی اصلی معرفی این اصل به دانش آموزان باشد و در کنار کارهای آموزشی و تربیتی سیاستی را مدنظر دارد که دانش آموزان را با مبانی دینی و مذهبی آشنا نماید تا هدفمندی دانش آموزان بر مبنای این اصل باشد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش از سال 98 به طور جدی تر به این اصل ورود پیدا کردند که اتفاقات خوبی از لحاظ نظری و آموزشی برای دانش آموزان و معلمان رخ داده است.

وی توضیح داد: دبیران و معلمان در این حوزه آموزش ها را دریافت میکنند و این سیاست را در بین دانش آموزان اشاعه میدهد.

گوهری راد در پایان گفت: ایده های جدید باعث میشود تا فرهنگ مهدویت سهل تر و عمیق تر در بین دانش آموزان وارد شود زیرا امروز دانش آموزان در بمباران تبلیغات استکبار قرار دارند و ما برای مصونیت فرزندانمان در برابر این هجمه ها بایستی تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا آینده آنان تضمین شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند

دبیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش شرایط استفاده دانش‌اموزان دبیرستانی از تک ماده در امتحانات نهایی را توضیح داد. - اخبار اجتماعی -

 محمود امانی طهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره امکان استفاده تک ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان  گفت: در گذشته اعلام شد که دانش‌آموزان در 2 درس با امتحانات نهایی و 2 درس با امتحانات غیرنهایی می‌توانند از تک ماده استفاده کنند.

وی افزود: پس از مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی و برگزاری امتحانات نهایی در سه سال دوره متوسطه دوم، استفاده از تک ماده برای 4 درس امتحانات نهایی ممکن شد.

امانی طهرانی متذکر شد: ضوابط استفاده از تک ماده در آیین نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که 2 درس از امتحانات نهایی و 2 درس در امتحانات داخلی مدرسه بود اما اکنون همه امتحانات از داخلی به نهایی تبدیل شده است و امکان استفاده از تک ماده برای 4 درس امتحانات نهایی فراهم است.

شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" در 4 درس

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: بسیاری از مصوبات اخیر درباره ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

طبق تک ماده؛ اگر دانش‌آموزی حداکثر در چهار عنوان درسی نمره 7 و بیشتر کسب کند و معدل کل وی نیز حداقل 10 باشد، فارغ التحصیل شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند