Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ماجرای شهرک خان‌طومان ضمن تجلیل از شهدای مدافع حرم این شهرک، گفت: به نشانه احترام، تمام قد در مقابل پیکر پاک و مقدس آنها می‌ایستیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود با گرامیداشت حماسه شهدای مدافع حرم در خان طومان نوشت: «بازگشت پرافتخار پیکر شهیدان عالی مقام، رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی، محمود رادمهر و حسن رجایی فر از استان مازندران و شهید زکریا شیری از استان قزوین و شهید محمد سلمانیان از استان البرز و شهید مهدی نظری از استان خوزستان که با فداکاری خود در خان طومان و مناطق در حال منازعه مانع از نزدیک شدن داعش به مرزهای ایران شدند را گرامی می‌داریم و تمام قد در مقابل پیکر پاک و مقدس آنها می‌ایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خان طومان یا همان شهرک ۱۰۰۰۰ نفره‌ای که با هجوم جنایتکاران تکفیری از سکنه و زندگی خالی شده بود، به جهت اشراف به شاهراه مواصلاتی اعزاز که حلب را به دمشق متصل می‌کرد نقطه استراتژیکی محسوب می‌شد که در سال ۹۲ به تصرف جبهه النصره در آمد. خان طومان پس از آن به بارانداز تکفیری‌ها بدل گردید و نفرات و تجهیزات با تسلط بر این منطقه برای تکفیری‌ها ارسال می‌شد.

این نقطه حساس با عملیات غیور مردان مقاومت از جبهه النصره باز پس گرفته شد و پس از آن روحیه عوامل تکفیری و اربابانشان در هم خرد شد.

این شکست آمریکا را به پیشنهاد مذاکره و آتش بس با طرف‌های درگیر کشاند.»

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شهدای خان طومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه موریس شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس بازی سپاهان با ملوان در انزلی اظهار کرد: بازی امروز از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود و دو تیم برای کسب امتیاز کامل وار میدان شده بودند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه دو تیم بازی تماشاگر پسندی ارائه کردند، اضافه کرد: بازیکنان سپاهان در نیمه اول بازی را کنترل و مدیریت کردند و در نیمه دوم با احاطه دربازی موفق شدیم تیم سرسخت ملوان را ببریم.

مورایس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه سپاهان تا اندازه به هدف خود در لیگ برتر رسیده است، گفت: هر زمانی تیم می‌برد خوشحال هستیم.

وی با اشاره به اینکه به تیم مقابل احترام ویژه ای قائل هستم، افزود: خوشحالی بعد از برد حق هر تیمی است اما به احترام تیم مقابل خوشحالی نکردم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه عاشق مردم انزلی و هواداران ملوان هستم، گفت: جو ورزشگاه بسیار خوب و هیجانی بود و به من و تیم انرژی مثبت داد.

کد خبر 6084793

دیگر خبرها

  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • ۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • هک شده‌اید یا نه؟ نشانه‌ها و راه‌حل‌ها
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان
  • شناسایی ۸۰ واحد نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری