Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان و مربیان پرسپولیس در حالی از وضعیت خود می‌نالند که در سه هفته مسابقات لیگ قهرمانان مبلغ شش‌ونیم میلیارد تومان پاداش گرفتند!

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حمیدرضا اسکندری؛ تعدادی از بازیکنان اسمی پرسپولیس از جمله سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و مهدی شیری تصمیم گرفتند در دور جدید تمرینات تیم‌شان که از روز گذشته آغاز شد، شرکت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که اگر ملی‌پوشان پرسپولیس هم در تهران بودند قطعا تعداد نفراتی که اعتصاب کردند بیشتر از این‌ها بود.

اعتصاب سرخپوشان در حالی شکل گرفته است که مدیریت باشگاه پرسپولیس در مدت سه هفته‌ای که این تیم درگیر مسابقات لیگ قهرمانان بود مبلغ شش‌ونیم میلیارد تومان را به عنوان پاداش در بازی‌های مختلف بین اعضای تیم‌شان تقسیم کرده‌اند.

از این مبلغ فقط سه‌ونیم میلیارد تومان پاداش برد پرسپولیس در بازی با النصر عربستان بوده است که به هر یک از بازیکنان اصلی مبلغ یکصد میلیون تومان پاداش تعلق گرفته و سهم اعضای اصلی کادرفنی هم نفری دویست میلیون تومان بوده است.

نکته جالب توجه اینکه مبالغ در نظر گرفته شده برای سرخپوشان جدا از رقم قرارداد آنها و آپشن‌های موجود در آن بوده است. در اکثر قرارداد‌های آنها مبلغ 10 تا 20 درصد قرارداد پاداش صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا دیده می‌شود!

باشگاه پرسپولیس تا الان 95 درصد  قرارداد فصل پیش بازیکنانش را پرداخت کرده و تنها آپشن‌های قرارداد آنها  مانده است.

با همه این تفاسیر تعدادی از بازیکنان اسمی این تیم از جمله سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، امید عالیشاه دست به اعتصاب زده و نفراتی چون شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم از طریق مدیربرنامه‌‌های خود برای مدیریت باشگاه‌شان پیغام و پسغام می‌فرستند که با شرایطی خاص حاضر به ماندن در جمع سرخپوشان هستند.

مشکل اعتصابیون این است که دو فصل پیش مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس به خاطر عدم رعایت قوانین باشگاه از سوی این نفرات جریمه‌های از 10 تا 20 درصد قرارداد برای آنها در نظر گرفته و حالا آنها خواهان بخشیده شدن آن جرایم  و گرفتن پول‌شان هستند!

در این میان از یحیی گل‌محمدی انتظار می‌رفت که تیمش را مدیریت کرده و شاگردان خود را توجیه کند که در این شرایط اقتصادی جامعه و مشکلات تمام نشدنی مردم، بهتر است آنها کمی خواسته‌‌های خود را پایین آورده و باشگاه‌شان را درک کنند. آن هم در روز‌هایی که این باشگاه سخت درگیر پرداخت طلب سنگین برانکوست و از سوی فیفا نیز در خطر جریمه‌های سنگین مواجه است.

اگرچه خود گل‌محمدی نیز مدیربرنامه‌هایش را به باشگاه پرسپولیس فرستاده و خواهان افزایش چشمگیر رقم قرارداد این فصلش است به این دلیل که موفق شده تیمش را به فینال لیگ قهرمانان ببرد!

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: سیدجلال حسینی یحیی گل محمدی پرسپولیس تهران ونیم میلیارد تومان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC

به گزارش "ورزش سه"، پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سالهای گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود‌. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود‌.

دیگر خبرها

  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد