Web Analytics Made Easy - Statcounter

بریمانی از افتتاح و بهره برداری از دو واحد مسکن محرومین همزمان با دهه آخر ماه صفر در نکا خبر داد و گفت: توانمندسازی افراد نیازمند از وظایف مهمی است که بر عهده داریم و ایجاد سرپناه برای افراد مددجو هم یکی از برنامه‌های مهم توانمندسازی است.

«حسین بریمانی ورندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا اظهار کرد: تامین مسکن و سرپناه برای افراد مددجوی کمیته امداد یکی از برنامه های مهم است که امیدواریم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود تا شرمنده مردم نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا افزود: نهادینه کردن کار خیر، کمک به مستمندان و تلاش برای توانمندسازی افراد نیازمند از وظایف مهمی است که بر عهده داریم و در این بخش با تمام توان وارد عمل شده ایم.

 

وی یادآور شد: دو واحد مسکن محرومین همزمان با دهه آخر ماه صفر عصر فردا چهارشنبه 23 مهر ماه در روستاهای قلعه سر و اسماعیل آقامحله نکا افتتاح می شود.

 

بریمانی گفت: نهادینه کردن کار خیر، کمک به مستمندان و تلاش برای توانمندسازی افراد نیازمند از وظایف مهمی است که بر عهده داریم و در این بخش با تمام توان وارد عمل شده ایم.

 

وی در پایان یادآور شد: ارائه خدمات مستقیم به محرومان و نیازمندان و افرادی که در معرض فقر قرار دارند و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری دو هدف مهم کمیته امداد است که تلاش می کنیم با هدف توانمندسازی در جهت رفع نیازهای معیشتی گام برداریم .

 

به گزارش شسبتان، در هفته دولت امسال، کمیته امداد مازندران با کمک سپاه و بسیج و خیران 20 واحد مسکن محرومان را افتتاح کرد و کمیته امداد برای هر واحد ساختمانی مددجویان تا سقف 30 میلیون تومان کمک بلاعوض ارائه می کند و با همت خیران و سپاه، مسکن محرومان تحویل شد.

 

 

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: نکا افتتاح مسکن محرومین دهه آخر صفر کمیته امداد کمیته امداد واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: هزار و ۳۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان تحویل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان اظهار کرد: ‌با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری،مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)،امام جمعه و فرماندار شهرستان رودان استان هرمزگان، 33 هزار و 863 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد.

وی افزود: در این راستا طی تفاهم ‌نامه ای که میان وزارت راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شد، هزار و 39 واحد مسکن سهم این استان بود که به مددجویان کمیته ‌امداد در هرمزگان تحویل شد.

کمالی ادامه داد: با تحویل این واحدها شاهد تحقق بخشی از اهداف دولت در زمینه کمک به محرومان هستیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم به صورت نمادین کلید یک واحد مسکونی ویلایی درحضور مسوولان استانی تحویل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین
  • واگذاری ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی در کردستان