Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قلی زاده فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: مطابق با دستور العمل و بخش نامه داخلی سازمان محیط زیست تا اطلاع ثانوی ضمن عدم صدور هرگونه پروانه شکار و صید، مبادرت به شکار نیز در مناطق آزاد استان زنجان ممنوع است و با متخلفین در این رابطه برابر قانون برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

او افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست زنجان در تمام نقاط تحت مدیریت استان زنجان به صورت شبانه حضور داشتند و مناطق را به شدت برای متخلفین شکار و صید ناامن کردند.

قلی زاده با اشاره به صید غیر مجاز آبزیان، از کشف ۶۰۵ قطعه ماهی رودخانه‌ای و زردپر خبر داد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: در حوزه شکار و صید پرندگان ماموران موفق به کشف لاشه ۲۶ قطعه کبک و کبوتر و زنده گیری ۴۱ قطعه سهره طلایی شدند.

قلی زاده افزود: علاوه بر اسلحه و مهمات مربوطه، تعداد قابل توجهی دوربین، چار پاره، دام پرنده گیری، تور ماهیگیری و سایر ادوات شکار، از متخلفان در زنجان توقیف شده است.

او ادامه داد: در ۶ ماه نخست امسال ۳۱ فقره آتش سوزی گزارش شده که طی آن ۳۳۱ هکتار از مراتع دچار حریق شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت:تخریب محیط زیست جرم محسوب می‌شود و شکار و صید غیر مجاز نوعی تخریب محیط زیست می‌باشد و مامورین یگان حفاظت محیط زیست با دیدن هرگونه تخریب و آسیب به محیط زیست  برابر با قانون برخورد خواهند کرد.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست زنجان صید غیر مجاز استان زنجان یگان حفاظت شکار و صید محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید

 علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

استاندار تاکید کرد: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

او از مدیران استان خواست تعاونی‌ها و دانش بنیان‌ها را جدی بگیرید و توجه بیشتری به آنها داشته باشند.


او ادامه داد: بر اساس نامه دفتر ریاست جمهوری، گلستان در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور رتبه دوم کشور را کسب کرد و در بحث اشتغالزایی نیز رتبه سوم کشور را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • وضعیت خوب بارندگی‌های امسال و غنی شدن پوشش گیاهی
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب