Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از تامین کمک هزینه خرید دستگاه تبلت‌های آموزشی برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوی مرکز نیکوکاری بخش تعاون و تعاونگران استان خبر داد.

حسین فلاح نژاد در نشست خیرین تعاونگر با حضور مدیرکل کمیته امداد امام استان در اتاق تعاون با اشاره اینکه تعاونگران استان البرز همواره در تمامی عرصه‌های کمک رسانی واقدامات انسان دوستانه در کشور همانند سیل و بلایای طبیعی و اهدا نذورات ایام اربعین در سال‌های گذشته پیش قدم بوده اند گفت : از آنجایی که تعاونگران استان همواره در کارهای خیر  پیشگام و منشا خیر بوده اند مقرر شد با کمک و همکاری اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مرکز نیکوکاری بخش تعاون استان و کمیته امداد امام (ره)جلسه ای به دعوت این اداره کل دراتاق تعاون تشکیل گردد تا با مشارکت تعاونگران خیر کمک‌هایی برای تهیه تبلت آموزشی دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد جمع آوری و اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: با توجه به به شیوع ویروس کرونا و نیز متاسفانه به دلیل شرایط ظالمانه تحریم در کشور بخشی از مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند و برای تامین نیازهای خانواده خود دچار مشکل شده اند و نمی‌توانند برای تحصیل فرزندان خود امکانات آموزش مجازی در شبکه شاد فراهم کنند لذا برای اینکه فرزندان این افراد بدلیل مشکلات معیشتی از تحصیل باز نمانند باید اقدامات خیرخواهانه از سوی خیرین و اقشار مختلف با همدلی و تعاون انجام پذیرد تا با تهیه امکانات لازم برای تحصیل این دانش آموزان آنها از ادامه تحصیل مطلوب در استان باز نمانند.

فلاح نژاد افزود: این جلسه با تعاونگران نیکوکار می‌تواند حاوی پیام فرهنگی به دیگر اقشار جامعه نیز باشد تا همگان به شرایط جامعه و دیگران که در محرومیت هستند توجه بیشتری داشته باشند و بی تفاوت از کنار مسائل اجتماعی گذر نکنند و انجام این اقدامات خداپسندانه در جهت کمک به افراد کم برخوردار جامعه می تواند روحیه همدلی و نوع دوستی را در همگان تشویق کند که دراین مسیر خوشبختانه تعاونگران استان البرز همواره بی ادعا همراهی لازم را در حد توان داشته و منشا خیر واثر در فعالیت های نوع دوستانه استان و کشور بوده اند.

مدیرکل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان در ادامه این نشست خاطر نشان کرد : خوشبختانه در این جلسه به همت تعاونگران خیر و مرکز نیکوکاری بخش تعاون استان و همکاری اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و اتاق تعاون البرز به عنوان متولی این مرکز در بخش تعاون،کمک هزینه خرید ۱۵۵ تبلت آموزشی و نیز مبالغ نقدی و کمک های غیرنقدی تعاون گران برای خرید وسایل کمک آموزشی جهت دانش آموزان محروم تحت پوشش کمیته امداد تامین شد .

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام استان البرز نیز ضمن قدردانی از کمک های خیرین تعاونگر استان و مرکز نیکوکاری بخش تعاون در جهت تهیه اقلام آموزشی و تبلت دانش آموزان بی بضاعت عنوان کرد: با هدف بهره‌مندی دانش آموزان کم‌بضاعت زیر پوشش کمیته امداد امام از آموزش مجازی با همکاری خیرین در استان ونیز تعاونگران وکمیته امداد مرکز، این تبلت‌ها خریداری و در اختیار فرزندان مددجو قرار می‌گیرد.

وی همچنین از آمادگی این مرکز نیکوکاری و خیریه در بخش تعاون در جذب کمک های مردمی برای رفع فقر و محرومیت در استان از سوی اقشار مردمی و تعاونگران خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی ره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز کمیته امداد امام پوشش کمیته امداد تعاونگران استان دانش آموزان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر اهمیت تربیت نیروی کارآفرین

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «محمد مخبر» معاون اول رییس‌جمهور در نخستین رویداد کارآفرینی دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه نیروهای نخبه، خلاق و کارآفرین سرمایه‌های اصلی کشور هستند اظهار کرد: نقطه تحول اقتصادی کشور و تحقق شعار سال با تکیه بر کارآفرینان و نسل جوان کشور محقق می‌شود.

وی با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای توانمندسازی و حمایت از مددجویان و به ویژه با تمرکز بر دانش آموزان و نسل جوان تحت پوشش این سازمان، گفت: کشور ما از ظرفیت‌های خدادادی و منابع طبیعی بسیاری برخوردار است اما مزیت بزرگ‌تر و ارزشمندتر حضور همین نیروی جوان و تحصیل‌کرده است که به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می‌سازد.

معاون اول رییس‌جمهور گفت: با توجه به تغییر رویکرد اقتصاد جهان به سمت اقتصاد دیجیتال امروزه شاهد هستیم برخی از کارآفرینان و سرمایه داران بزرگ جهان از نسل نوجوان هستند و مقتضیات اقتصاد دیجیتال چنان است که سن و تحصیلات نمی‌شناسد و با بهره گیری از خلاقیت فردی می‌توان به نتایج بزرگ دست یافت.

وی با تاکید بر اهمیت تربیت نیروی کارآفرین، مستعد و خلاق در کشور، افزود: در جلسه‌ای با اتاق بازرگانی بر این مهم تاکید شد که باید هنرستان‌ها در کنار کارخانه‌های بزرگ کشور تأسیس شوند تا دانش‌آموزان ضمن تحصیل، در محیط واقعی و عملی هم آموزش‌های لازم را در کارخانه‌ها و صنایع فراگیرند.

مخبر خطاب به دانش آموزان هنرستانی و کارآفرینان جوان، تاکید کرد: شما می‌توانید نقطه تحول کشور باشید و قطعاً جهش تولید با فعالیت بخش خصوصی و نخبگان محقق می‌شود.

معاون اول رییس‌جمهور افزود: تلاش‌ها و حرکت چند سال گذشته کمیته امداد با توجه به منویات مقام معظم رهبری، تمرکز بر توانمند سازی مددجویان بوده است و در این مسیر تبدیل مددگیرنده به مددکننده الگویی است که باید در سرتاسر کشور دنبال شود.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم و رییس‌جمهور اعتقاد و ایمان محکمی به فعالیت‌های کمیته امداد دارند و دولت خود را موظف به پشتیبانی از این سازمان مردمی در راستای کاهش فقر و محرومیت در کشور می‌داند.

مخبر در ادامه چابکی، انقلابی بودن و عدالت محوری را از ویژگی‌های کم نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: اعتماد مردم به کمیته امداد بزرگترین سرمایه این سازمان است و این مجموعه با بدنه اداری و مدیریتی متعهد خود همواره در طول سالیان گذشته مشغول خدمت رسانی به طبقه آسیب‌پذیر جامعه بوده است.

مخبر با اشاره به اقدامات و تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات اساسی در کشور در دو سال گذشته ادامه داد: دولت توانست به دستاوردهای مهم اقتصادی از جمله نیل به رشد نقدینگی ۲۴ درصدی، کاهش بیکاری و تورم و همچنین رشد اقتصادی مثبت پس از چندین دوره رشد منفی، دست یابد و معتقدیم کشور در وضعیتی است که چشم انداز روشنی برای توسعه دارد.

معاون اول رییس‌جمهور در ابتدای سخنان خود نیز با اشاره به راهبردهای منبعث از قرآن و دین مبین اسلام در اندیشه‌های امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی، گفت: امروز کشورهای قدرتمند و نظام سلطه در دنیا نه تنها جرات مقابله نظامی با ایران را ندارند بلکه حتی از سخن گفتن درباره آن هم عاجز هستند.

مخبر افزود: جمهوری اسلامی ایران با پایه گذاری امام خمینی(ره) و رهبری مقام معظم رهبری در تمام مسایل سیاسی، امنیتی و روابط بین الملل می‌درخشد و قدرت‌ها و کشورهای منطقه و جهان بدون گرفتن نظر جمهوری اسلامی ایران قدرت تصمیم‌گیری در منطقه ما را ندارند.

«مرتضی بختیاری» رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این مراسم با اشاره به ۱۰۸۰۰ نخبه تحت پوشش کمیته امداد، گفت: در حوزه اشتغال تحقق شعار سال را با اعتقادی راسخ جلو می‌بریم و زمینه‌های حمایت از ۱ میلیون و ۳۲۱ هزار مستعد اشتغال با حمایت‌های دولت سیزدهم فراهم است.

همچنین پیش از این مراسم مخبر از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانش آموزان هنرستان‌های تحت پوشش کمیته امداد بازدید کرد و در انتهای این مراسم نیز از برخی از برگزیدگان و دانش آموزان کارآفرین با حضور مخبر و اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • تاکید بر اهمیت تربیت نیروی کارآفرین
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی