Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی فرودین عنوان کرد بازگشت آرامش به اردوی پرسپولیس، مهمترین مسئله ‌ای است که در مقطع کنونی اهمیت دارد

محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس در خصوص پرداخت مطالبات برانکو و شرایط این روزهای پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از خانه ملت، محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به نشست دوشنبه هفته آینده فراکسیون ورزش مجلس درباره مسائل و مشکلات باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد:

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد بازگشت ثبات و آرامش به این تیم در آستانه فینال آسیا ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروردین افزود:

پرسپولیس، پرهوادارترین تیم باشگاهی کشور بوده و چندین سال است که با وجود تمامی کمبودها و کاستی‌ ها دل هواداران خود و مردم را شاد کرده و طی سه سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است.

نماینده مردم فیروزآباد، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:

انتظار داریم پیش از نشست هفته آینده فراکسیون ورزش ظرف امروز و فردا مدیران باشگاه و وزارت ورزش هر چه سریع تر تکلیف نحوه پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق باشگاه را برای جلوگیری از محرومیت باشگاه مشخص کنند.

فروردین ادامه داد:

اولویت دیگر باشگاه پرسپولیس در مقطع کنونی پرداخت پاداش و حق و حقوق بازیکنان است تا آنها در کنار کادر فنی بتوانند تمرکز کافی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند و طبق برنامه زمان بندی تعیین شده تمرینات خود را ادامه دهد. ضمن اینکه این بازیکنان باید حفظ و نفرات مد نظر کادر فنی برای تقویت تیم باید به تیم اضافه شوند.

فروردین یادآور شد:

موضوع محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم باشگاه پرسپولیس نیز باید تا پیش از برگزاری فینال پیگیری شود تا این محرومیت بی منطق با دفاعیات کارشناسی و فنی لغو شود.   

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر اینکه فینال لیگ قهرمانان آسیا برای ورزش کشور بسیار اهمیت دارد و قهرمانی در آسیا افتخاری ملی به شمار می آید، تأکید کرد:

بازگشت آرامش به اردوی سرخپوشان مهمترین مسئله ‌ای است که در مقطع کنونی اهمیت دارد و در شرایط فعلی نباید فرصت پیش رو را برای کسب افتخار از دست داد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان فراکسیون ورزش مجلس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند

علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس