Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی گفت: رقیبان ما در مسابقات کسب سهمیه المپیک کشورهایی هستند که کمتر درگیر کرونا بوده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، کتایون اشرف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در روئینگ، اسلالوم و آبهای آرام، اظهار داشت: به خاطر شرایط کرونا ما مدت زیادی مجبور بودیم که کار نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها یا در خانه بودند یا در شهرستان‌ها زیر نظر مربی خود تمرین می‌کردند.

وی افزود: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور باعث شد تا استقبال ورزشکاران بیشتر شود. هدف ما هم ایجاد انگیزه بود و اینکه ببینیم ورزشکاران چه شرایطی دارند. آنها آماده بودند اما باید به این نکته توجه کنیم کشورهایی که ما با آنها رقابت می‌کنیم کمتر درگیر کرونا بوده‌اند.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی با اشاره به میزبانی تایلند برای مسابقات کسب سهمیه اسلالوم که بهمن‌ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تایلند در همین پیستی که برای مسابقات کسب سهمیه ساخته در حال آماده‌سازی ورزشکارانش است. آنها با درگیری کمتر با کرونا تمرین می‌کنند و میزبان اسلالوم هم شده‌اند. چین‌تایپه هم همین طور، این کشور هم تمریناتش ادامه‌دار بوده است.

اشرف در ادامه صحبت‌هایش در خصوص تمرینات رکسانا رازقیان برای مسابقات کسب سهمیه اسلالوم، یادآور شد: او تمرینات خودش را داشته و من هم در کنار او بودم. او باید در فاصله کوتاهی که به مسابقات کسب سهمیه مانده سخت تلاش کند. رقبای او از تایلند، چین‌تایپه و قزاقستان فرصتی را برای تمرین از دست نداده‌اند. او در مدت کرونا تمرینات بدنسازی را داشت و برخی مواقع نیز در رودخانه تمرین می‌کرد اما از این به بعد باید تلاش بیشتری داشته باشد.

وی درباره کسب سهمیه در این ماده و همین طور روئینگ، گفت: من امیدوار هستم اما چون مسابقه در ماده خروشان است شرایط زیادی دخیل هستند باید ببینیم چه اتفاقی داخل پیست می‌افتد. در روئینگ هم نازنین ملایی در مسابقات قهرمانی کشور خیلی خوب کار کرد. چین تایپه از رقبای ملایی است که تمرین کرده اما تمرینات ما هم در این مدت خوب بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسابقات کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل شد

فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال مسابقات سوم شد و با کسب مدال برنز جواز حضور در سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با 3 ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان7:37.07 دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • بانوی قایقران ارومیه، سهمیه المپیک گرفت
  • آقامیرزایی مسافر المپیک شد
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل شد
  • فاطمه مجلل المپیکی شد
  • نبی رضایی سهمیه کانوی المپیک را کسب کرد/ دومین سهمیه برای قایقران