Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:55:58 GMT

طرح ملی نهضت پیشرفت زنان در ایلام اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۵۶۲۲

طرح ملی نهضت پیشرفت زنان در ایلام اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم بیگ محمدی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از بانوان فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و تربیتی دعوت می‌کند تا با ثبت نام در سامانه www.PISHRAFTYARAN.IR در طرح ملی نهضت پیشرفت زنان مشارکت کنند.

کارشناس فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: اگر ظرفیت بانوان در عرصه‌های اجتماعی و فردی فعال شود می‌توانند در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و سایر حوزه‌ها تاثیرگذار باشند، چرا که حلقه مفقوده دسترسی به عامه مردم را می‌توان از طریق بانوان انقلابی پوشش داد و با فعال کردن زنان در جامعه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها می‌تواند جامعه را هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: «نهضت پیشرفت زنان» به دنبال ایجاد یک شبکه ملی است تا بتواند بانوان را در هر ساحتی که هستند فعال کند و این فعالان با برقراری ارتباط با این شبکه ملی بتوانند بیشترین اثرگذاری را داشته باشند.

وی گفت: برای رشد و ارتقاء در مسیر «نهضت زنان و پیشرفت» باید ابعاد و ظرفیت‌های بیانیه گام دوم انقلاب را بشناسیم و از آن استفاده کنیم.

بیگ محمدی تصریح کرد: اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اعتقاد به ظرفیت عظیم بانوان در کشور از یکسو و مردمی‌سازی فعالیت‌های خود از سوی دیگر، با همکاری سازمان‌های انقلابی بنا دارد تا بخش‌های زیادی از فعالیت‌های خود را از طریق ظرفیت‌های مردمی و با حمایت از ایشان انجام داده و با ایجاد زمینه‌های لازم، امکان توسعه فعالیت‌های فرهنگی مردمی را توسعه دهد.

وی ابراز کرد: بر این اساس از تمامی علاقمندان فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و تربیتی دعوت می‌شود تا با ثبت نام در سامانه مربوطه در طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان مشارکت کرده و بار دیگر توانمندی خود را در تحقق اهداف پیشرفت کشور به نمایش بگذارند.

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام یک آبان ماه سال جاری است، تصریح کرد: تمامی علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند به سایت www.PISHRAFTYARAN.IR مراجعه کنند.

کد خبر 5047254

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی کارگروه بانوان ایلام ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان سازمان تبلیغات اسلامی نهضت پیشرفت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح دوشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی از پروژه نهضت ملی مسکن در بندر ریگ اظهار داشت: با پیگیری‌های و تلاش‌های صورت گرفته در دولت مردمی آیت الله رئیسی در راستای تأمین مسکن مردم به خصوص افراد فاقد مسکن، اقدامات خوب انجام و گام‌های مهم و مؤثری برداشته شده است.

فرماندار گناوه افزود: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گناوه تلاش‌هایی صورت گرفته و این طرح در بندر ریگ آغاز شد که امروز مورد بازدید معاون وزیر و مسئولان قرار گرفت.

وی گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گناوه و در سایت بندر ریگ مشکلاتی در زمینه زیرساختی وجود داشت که با همکاری و همفکری اداره کل راه و شهرسازی مشکلات رفع و زیرسازی‌ها به خصوص معابر آغاز شده است.

وی گفت: امیدواریم در زمان تعیین شده بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این واحدها تکمیل و در اختیار متقاضیان و مردم قرار گیرد.

فرماندار گناوه بیان کرد: خوشبختانه در مراحل اولیه اجرای این طرح، مردم ساخت مسکن در قسمتی از زمین‌ها این سایت را آغاز کردند که امیدواریم با همت مردم و آمادگی دولت برای در اختیار قراردادن زمین به خصوص برای افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی، جوانی جمعیت و نیازمندان، این طرح تکمیل شود.

کد خبر 6085326

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است