Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی قم گفت: ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز در این مدت در استان قم متلاشی شده است.

سردار میرفیضی از همشهریان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به خادمان خود در نیروی انتظامی اطلاع دهند تا اقدام‌های لازم و قانونی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامی قم در ادامه بابیان اینکه هفته ناجا از ۲۷ مهر الی ۲ آبان ماه برگزار می‌شود و شعار امسال با عنوان «باهم برای امنیت و سلامت» خواهد بود،عنوان کرد: روز‌های هفته ناجا نیز متناسب با برنامه‌ها و نیز زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی، نام‌گذاری شده است.

سردار میرفیضی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کویید ۱۹ در سراسر کشور، برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای اجرا در هفته ناجا باید طوری عملی شود که ارتباط و تعامل مردم با پلیس مستحکم شده و خدمات و ماموریت‌های ناجا که هدفی جز آرامش و آسایش مردم را دنبال نمی‌کند، به نحو شایسته معرفی شود.

فرمانده انتظامی قم همچنین از کشف محموله ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی قاچاق لوازم‌خانگی درنتیجه بازرسی از یک دستگاه کامیونت قاچاق بر در قم خبر داد.

سردار میرفیضی بیان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان یک دستگاه کامیونت حامل بار قاچاق که از یک استان جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود را توقیف کردند.

 فرمانده انتظامی قم تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۱۲ دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ، یک دستگاه تلویزیون ۶۵ اینچ، یک دستگاه تلویزیون ۵۰ اینچ، ۵ دستگاه تلویزیون ۴۹ اینچ، یک دستگاه ماشین ظرف‌شویی ۱۴ نفره، یک دستگاه ماشین لباسشویی ۹ کیلویی و یک دستگاه یخچال فریزر فاقد مجوز کشف شد.

او ارزش محموله کشف‌شده را برابر اعلام نظر کارشناسان ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

سردار میرفیضی تصریح کرد: درنهایت یک نفر در این رابطه دستگیر، به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قم مواد مخدر افزایش 8درصدی ویروس کرونا فرمانده انتظامی قم دستگاه تلویزیون سردار میرفیضی یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان