Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز سه‌شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا اظهار داشت: باید تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و مردم استان به جلوگیری از گسترش بیماری کرونا معطوف شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر شهروندان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: در شرایط کنونی همه مردم باید نسبت به حفاظت از جان خود و اعضای خانواده شان و دیگر افراد جامعه ملزم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان به ابتلای بیش از ۷۰۰ نفر از کادر بهداشت و درمان استان به کرونا اشاره کرد و افزود: این مساله در کنار کاهش توان کادر درمان و افت کیفیت رسیدگی به بیماران، فشار مضاعفی را بر بخش دیگری از آنها که سالم هستند وارد و ایشان را هم دچار فرسودگی می‌کند.

وی درباره پیشنهاد آموزش و پرورش استان برای آموزش حضوری دانش‌آموزان پایه اول و پیش‌دبستانی یادآور شد: حفظ سلامت خردسالان و خانواده آنان در حال حاضر مهمتر از آموزش است و با بهبود شرایط می‌توان آموزش را جبران کرد لذا آموزش مجازی برای همه مقاطع تحصیلی در شهرها و روستاهای بزرگ همچنان بصورت مجازی و غیر حضوری ادامه یابد.

مرادنیا با تاکید بر لزوم جمع آوری دستفروشان بویژه در خیابان فردوسی و ممانعت از فعالیت آنان و نیز جمع آوری اغدیه فروشان سیار گفت: مراکز پر جمعیت مانند پاساژها و مراکز خرید هم در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی بدون هیچ اغماضی باید تعطیل شود.

وی با بیان اینکه مشکلی با ادامه اشتغال و کار مردم نداریم، تاکید کرد: تا امروز هیچ کسب و کاری تعطیل نشده و در صورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی این روند ادامه دارد در غیر این صورت ناچار به تعطیلی برخی صنوف خواهیم بود.

استاندار کردستان بر لزوم برخورد جدی با ادارات و بانک‌های متخلفی که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی تفاوت باشند تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های دولتی که پایبند به مصوبات دولت نباشند شناسایی و گزارش تخلف آنان منعکس شود تا برخورد با آنان در اولویت قرار گیرد.

وی در خصوص تردد از مرز باشماق هم اظهار داشت: تردد کامیون‌های حامل سوخت از این مرز آغاز شده و اگر اقلیم کردستان عراق تست کرونای انجام شده در ایران را نپذیرفت اقدام متقابل انجام شود.

بیرون بر بودن غذا در رستوران‌ها و تعطیلی تالارهای پذیرایی و کنترل برگزاری مراسم عزا و جشن از دیگر مواردی بود که استاندار کردستان برآن تاکید کرد و یادآور شد: آرایشگاه‌های زنانه هم در دو هفته قبلی همچنان فعالیت داشتند، بر اساس مصوب امروز تا ۲ هفته آینده حق فعالیت ندارند.

مرادنیا اضافه کرد: برای تامین ماسک و دیگر اقلام حفاظتی کادر بهداشت و درمان علاوه بر تامین منابع مالی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیازمند کمک خیران و مردم نیک اندیش استان هم هستیم.

برچسب‌ها کرونا کردستان کردستان عراق خیابان فردوسی بهمن مرادنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کردستان کردستان عراق خیابان فردوسی بهمن مرادنیا کرونا کردستان کردستان عراق خیابان فردوسی بهمن مرادنیا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام سرنوشت نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده

به گزارش "ورزش سه"، هشت هفته بعد از شروع نیم فصل دوم و انتصاب اوسمار ویه‌را به عنوان سرمربی پرسپولیس، حالا نظرات در مورد او تغییر کرده و طرفداران او در بین هواداران پرسپولیس نیز به شدت افزایش یافته و شاید این چیزی شبیه به تابع نمایی باشد.

نکته جالب اینکه هفته گذشته رضا درویش که به عنوان یکی از معدود حامیان اوسمار او را به تخت مربیگری پرسپولیس نشاند، اعلام کرد که قصد تمدید قرارداد او برای فصل آینده را دارد و حالا حسین بادامکی نیز این موضوع را تائید کرده و حتی پا را فراتر گذاشته و گفته که قرارداد او به احتمال فراوان تمدید خواهد شد.

حسین بادامکی معاون ورزشی پرسپولیس در این خصوص گفت: قرارداد ایشان تا آخر فصل است اما بندی وجود ندارد که اگر قهرمان لیگ یا جام حذفی شود، قراردادش تمدید شود.

او با اشاره به احتمال تمدید قرارداد این سرمربی اظهار داشت: هفته گذشته آقای درویش قبل از بازی نفت آبادان، آقای درویش از آقای اوسمار دعوت کردند و پیشنهاد تمدید قرارداد را به ایشان دادند و گفتند بعد از بازی نفت آبادان به این پیشنهاد جواب می‌دهم و فکر می‌کنم فصل آینده هم با ایشان ادامه خواهیم داد.

معاون پرسپولیس در این مورد ادامه داد: اما پرسپولیس یک ویترین خوب برای بازیکن و مربی است و هر بازیکنی که در تیم قرار می‌گیرد، باید بهترین خودش را ارائه کند و هم باشگاه از این سود می‌برد، هم بازیکن یا مربی.

به این ترتیب با اعلام حسین بادامکی و در صورت تمدید قرارداد اوسمار، تکلیف نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده مشخص خواهد شد و حالا نکته جالب این است که معاون ورزشی سرخپوشان موعد زمانی هم برای این موضوع اعلام کرده و باید دید باتوجه به پیروزی در بازی صنعت نفت، چه اتفاقی در این خصوص رخ می‌دهد.

اوسمار ویه را از زمان حضورش در پرسپولیس 22 امتیاز کسب کرده و در یک امتیازی صدر جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اعلام سرنوشت نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده
  • برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کردستان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌ها و حرایم بهداشتی مانعی برای مشارکت مردم در صنعت دام‌داری و توسعه بخش کشاورزی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است