Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@17:14:37 GMT

نباید‌های بزرگ در رابطه عاشقانه با همسر!

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۶۸۱۱

نباید‌های بزرگ در رابطه عاشقانه با همسر!

بخشی از رابطه با همسر مربوط به برقراری روابط عاشقانه است که متاسفانه به علت عدم آگاهی کافی به مشکل برمی خورد. برای برقراری رابطه‌ای بلند مدت، باید از انجام برخی کار‌ها خودداری کنید که در بخش چند نمونه از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

وابسته بودن
اگر از همان اول رابطه تان خود را وابسته نشان دهید و مدام به او زنگ بزنید یا در حال چت کردن با او باشید، او را از خودتان خواهید راند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس بهتر است به جای وابسته شدن به او که در نهایت منجر به ایجاد فاصله بینتان می‌گردد، به انجام برنامه‌های کاری، ورزشی، هنری بپردازید و به خاطر او تمام مدت قید دوستانتان را نزنید و در کل جای این که دنیای خود را مطابق خواسته‌های طرف مقابل تان کنید، او را سازگار با دنیای خود نمایید. در نظر داشته باشید هر رابطه‌ای وابستگی می‌آورد، اما این احساس با گذشت زمان بوجود می‌آید، پس با حفظ استقلال و اعتماد به نفس از همان ابتدا خودتان را وابسته نشان ندهید.

ادا در آوردن
اگر به دنبال رابطه‌ای بلند مدت و با دوام هستید، نباید برای جلب توجه بیشتر طرف مقابل، تغییراتی به رفتار خود دهید و بهتر است خود واقعی تان را به او نشان دهید و با او صادقانه رفتار کنید.

عجله داشتن
برای شروع یک رابطه رمانتیک لازم است که مراحلی را پشت سر بگذارید. شما باید برای شناخت شخصیت فرد مورد علاقه تان قدم به قدم جلو بروید و در موقعیت‌های مختلف او را بشناسید و سپس برای آغاز یک رابطه جدی تصمیم بگیرید. اگر می‌خواهید رابطه‌ای مستحکم و همیشگی داشته باشید، صبوری را بیاموزید.

نگران بودن
نگرانی و استرس تاثیرات منفی زیادی برای خود فرد و به رابطه می‌گذارد. نگرانی و استرس نشانه‌هایی مانند سردرد، فشار خون بالا، اختلال خواب و کاهش وزن دارد و تاثیر مستقیم بر خود فرد و غیر مستقیم بر رابطه عاطفی می‌گذارند. عدم سلامت کامل روحی و جسمی سبب عصبانیت، افسردگی و نگاه منفی به اطراف می‌شود. اگر می‌خواهید رابطه‌ای آرام داشته باشید، نگرانی را دور بریزید و بگذارید سرنوشت آنچه می‌خواهد برایتان رقم بزند.

مقایسه کردن
یکی از نباید‌هایی که منجر به از هم پاشیدن رابطه تازه شکل گرفته شما می‌شود، مقایسه کردن طرف مقابل با دیگران است؛ بنابراین برای خوشحالی خود و شادی طرف مقابل و رابطه‌ای که در آن هستید فرد را با کسی مقایسه نکنید.

دروغ گفتن
برای داشتن رابطه‌ای بلند مدت با طرف مقابل تان صادق باشید، زیرا صداقت زیر بنای هر رابطه محکمی است و اگر پایه رابطه تان بر مبنا دروغ باشد، این رابطه به زودی شکست خواهد خورد. برای آغاز رابطه‌ای سالم، افکار واقعی خود را با شریک زندگی تان به اشتراک گذارید.

جدی نگرفتن رابطه
جدی نگرفتن رابطه از اشکالاتی است که افراد در ابتدای رابطه مرتکب می‌شوند. اگر می‌پندارید رابطه تان دوام نخواهد داشت، تاثیر منفی بر رفتارهایتان گذاشته اید. در واقع انتظارات ما بر رفتار و نوع رابطه مان تاثیر می‌گذارد. به جای افکار منفی، اجازه دهید که رابطه راه خودش را برود، چون شما هیچ خبری از آینده ندارید.       منبع:ساعدنیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رابطه جنسی زندگی مشترک پارسی خبر طرف مقابل رابطه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس که این روز‌ها به یک چهره محبوب تبدیل شده، وقتی قرار شد به جای یحیی گل‌محمدی سکان هدایت سرخ‌ها را بر عهده بگیرد فقط فحش خورد. نه فقط خود ویرا که من حیث المجموع، باشگاه پرسپولیس و تصمیم‌سازان آن هم از این اعتراض‌های خشن در امان نماندند!

طبیعی است با چند نتیجه خوب و ثبات پرسپولیس در جدول لیگ، خیلی‌ها فعلا گل‌محمدی را فراموش کردند، حرفی از برانکو هم نمی‌زنند و در حال حاضر دارند از هنر مربیگری اوسمار لذت می‌برند. حالا سوال این است: اگر اوسمار نتواند جام بگیرد و پرسپولیس از کورس قهرمانی جا بماند، آیا محبوبیت فعلی این مربی سر جای خود باقی است؟ آیا اوضاع به همان دورانی بر نمی‌گردد که می‌خواستند اوسمار را سرمربی کنند، اما جراتش را نداشتند؟

اوسمار همان‌طور که از ابتدا هم به نظر می‌رسید، بعد از استعفای غیرمننتظره یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه ممکن برای نیمکت پرسپولیس بود. او شناخت کافی از این تیم داشت و با بازیکنان در زندگی‌های اردویی و تمرینی، شریک بود. ضمن این‌که چهره‌ای جوان و باانگیزه محسوب می‌شد که می‌توانست همه تجربه‌اش را از آکادمی‌ها و تیم‌های مختلف برزیلی به پرسپولیس منتقل کند.

با این همه، او خیلی نباید روی مرام و معرفت فوتبال ایران حساب کند؛ اینجا خبری از داستان‌های عاشقانه و رمانتیک نیست. در فوتبال ایران، مربیان روی لبه تیغ راه می‌روند و با ۲ باخت، همه‌چیز به حالت اولیه برمی‌گردد. اوسمار حتی می‌تواند به تنظیمات کارخانه برگردد و به همان مربی مظلومی تبدیل شود که حتی خوش‌بین‌ترین هواداران پرسپولیس هم نمی‌پذیرفتند او جانشین گل‌محمدی شود.

برای دوست داشتن اوسمار و عاشقانه‌ای که کم‌کم دارد در پرسپولیس جدی می‌شود، باید کمی صبر کرد؛ هر چند منطق می‌گوید در تیمی که انتخاب مربی ایرانی برایش بسیار سخت است، بودن چهره‌ای مثل اوسمار ویرا که خوب حرف می‌زند و تیمش را هم درست هدایت می‌کند یک غنیمت بزرگ محسوب می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • 7 نکته که در شروع مذاکره باید رعایت کنیم
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا