Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:43:39 GMT

مجاهدت رزمندگان اسلام و ملت ایران را سرافراز کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۶۸۹۹

مجاهدت رزمندگان اسلام و ملت ایران را سرافراز کرد

صابر با بیان اینکه مجاهدت رزمندگان اسلام و ملت ایران را سرافراز کرد گفت: دیدار با رزمندگان و جانبازان دوران جنگ تحمیلی توفیق و سعادتی بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، فرماندار آستارا امروز(سه شنبه، ۲۲ مهر) به همراه فرمانده سپاه، فرمانده نیروی دریایی ارتش و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه با حسینقلی اعتمادی رزمنده و جانباز دوران جنگ تحمیلی دیدار و از رشادت های وی تجلیل و قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«عباس صابر» در این دیدار، اظهارکرد: دیدار با رزمندگان و جانبازان دوران جنگ تحمیلی و خانواده آنان توفیق و سعادتی بزرگ است.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: عزت ملت، کشور و نظام اسلامی ما مدیون رشادت‌ها و دلاورمردی بزرگوارانی است که زندگی خود و خانواده و فرزندانشان را به سختی انداختند تا ما بتوانیم زندگی راحتی همراه با آرامش داشته باشیم و چه از خودگذشتگی بالاتر از این می‌تواند وجود داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: مجاهدت رزمندگان و دفاع غیورانه این عزیزان از کیان میهن، اسلام و ملت عزیز ایران را برای همیشه تاریخ سرافراز کرد.

 

صابر گفت: دیدار با خانواده های ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان، جزء محورهای دستگاه های اجرایی است که به منظور تجلیل، دلجویی، بررسی و رفع مشکلات جامعه ایثارگری صورت می گیرد.

 

گفتنی است، حسینقلی اعتمادی جانباز دوران جنگ تحمیلی در عملیات آزادسازی منطقه سومار در سال ۱۳۶۳ و عملیات بیت المقدس ۲ در منطقه ماهوت عراق در سال ۶۶ به درجه جانبازی نائل آمده است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: توفیق بزرگ دیدار با رزمندگان و جانبازان جنگ تحمیلی بندر آستارا دوران جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به آغاز دوران تازه‌ای از عزت رسیده‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در پیامی از عملیات مقتدرانه سپاه علیه رژیم صهیونیستی قدردانی و حمایت خود را از اقدامات نیروهای مسلح علیه رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد.

این ستاد در ابتدای پیام خود با اشاره به آیه ۲۲ سوره مبارکه سجده که می‌فرماید "انا من المجرمین منتقمون بی‌تردید ما از مجرمان انتقام می‌گیریم" آورده است: ما ندای ای لشکر صاحب الزمان (ع) آماده باش را بیش از چهل سال است که فریاد کرده‌ایم و امروز همگام با پیادگان طریق حسین (ع) به مرزهای عبور از خط پایان عصر نکبت، برای آغاز دوران تازه‌ای از عزت رسیده‌ایم. طلایه داران سپاه اسلام باران ستارگان خشم مقدس یک امت را بر سر جنود شیطان فرو ریختند.

در ادامه این پیام آمده است: مردمان سواحل مقاومت از خلیج فارس تا خزر و از دریای سرخ تا سواحل مدیترانه، به شکرانه نور باران شبانه مسجدالاقصی با چشمان گریان از شوق سر به سجده نهاده‌اند و آیه (و مارمیت…) این روزها و شب‌ها ورد زبان کودکان غزه شده است.

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در بخش دیگری از این پیام اشاره کرده است: در موعد شکسته شدن بغض مقاومت و خروش زمین و آسمان وعده صادق تحقق یافت و حجت بر اهل ایمان تمام شد که ای مردم، این راه آمده را تا آزادی قدس ادامه دهید و در آدینه‌ای که مزین است به نام زیبای حضرت فرمانده (عج)، در یادآوری و گرامیداشت غیور مردی رزمندگان سپاه اسلام همگام با موکب داران، حسینیان، اربعینیان و نمازگزاران بعد از نماز وحدت بخش جمعه در سرتا سر جغرافیای عزت و شرف و سربلندی در حمایت از عملیات وعده صادق نیروهای مسلح و حمایت از مردم مظلوم غزه غریو الله اکبر را از سویدای دل بر زبان جاری می‌سازیم و رجاء واثق داریم به زودی شاهد آزادی قدس شریف و بازگشت فلسطین به آغوش جهان اسلام خواهیم بود.

کد خبر 6081463

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • به آغاز دوران تازه‌ای از عزت رسیده‌ایم
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد