Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقال وجه از طریق ساتنا و بر بستر اینترنت‌بانک مهر ایران تا یک ميليارد ريال در هر روز افزايش يافت.

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، با توجه به افزایش ضریب ايمني و کاهش خطرات و ريسک عمليات بانکي در بستر اينترنت‌بانك و همراه‌بانك و همچنين با عنايت به شرايط كنوني جامعه و لزوم رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي، سقف انتقال وجه در اينترنت‌بانك و همراه‌بانك مهر ايران افزايش يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس در بستر اینترنت‌بانک سقف انتقال وجه داخلی و ساتنا روزانه یک ميليارد ريال و از طريق پايا ۵۰۰ ميليون ريال است. همچنين سقف انتقال وجه ماهانه براي تمام سامانه‌هاي ياد شده در بستر اينترنت‌بانک پنج ميليارد ريال است.

سقف انتقال وجه در بستر همراه‌بانک نیز برای هر سه سامانه‌ پایا، ساتنا و انتقال وجه داخلی روزانه تا ۲۰۰ ميليون ريال و ماهانه تا چهار و نيم ميليارد ريال به‌صورت پيش‌فرض افزايش يافته است.

مجموعه بانک مهر ایران ضمن آرزوی سلامتی بر تمام هموطنان عزیز، اميدوار است با استفاده از خدمات بانکداري الکترونيکي تا حد ممكن از مراجعه به شعب بانك پرهيز كرده و سلامتي خود و خدمت‌گذارانشان در بانك مهر ايران را با مخاطره مواجه نكنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک مهر ایران بانک مهر ایران انتقال وجه پول نیوز همراه بانک ساتنا سقف انتقال وجه میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،همزمان با چهل و چهارمین سالگرد شکست تجاوز مفتضحانه امریکا به صحرای طبس، طرح اینترنت پر سرعت همراه اول در مسجد شکر طبس با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برقرار شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: مسجد شکر طبس به تکنولوژی نسل چهار مجهز شده است.

بهی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است افزود: برای این طرح ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.




دیگر خبرها

  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • سقف تراکنش‌ها در شبکه بانکی تغییر یافت
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد ؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • دو برابر شدن سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی