Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور رفاه وزیر تعاون گفت: برای دریافت تسهیلات دوم کرونایی خانوار فقط ۶۰۰ هزار نفر متقاضی بودند که وام آن‌ها پرداخت شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد میدری در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از خانوار‌های ایرانی برای دریافت وام نوبت دوم تسهیلات کرونایی اقدام کردند، گفت: در مرحله اول بیش از ۲۲ میلیون خانوار تسهیلات کرونایی یک میلیون تومانی دریافت کردند و در مرحله دوم به حدود ۴ میلیون خانوار از طریق پیامک برای دریافت مرحله دوم وام کرونا پیامک زده شد که از این تعداد فقط ۶۰۰ هزار نفر متقاضی شدند که به آن‌ها دومین وام یک میلیون تومانی پرداخت شد؛ بنابراین متقاضی زیاد نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امور رفاه وزیر تعاون همچنین در مورد اینکه قرار شد آزمون وسع خانوار‌ها برای دریافت یارانه بنزین برگزار شود که گفت: فعلا آزمون وسع خانوار اجرا نمی‌شود و برنامه دولت برای پرداخت وام یارانه بنزین تغییری نکرده و برنامه جدیدی ندارد.

وی این را هم گفت که طرحی از سوی نمایندگان مجلس برای اعطای سبد کالایی به خانوار‌ها تهیه شده است که منتظریم تکلیف این طرح در مجلس چه می‌شود و نمایندگان پیگیر پرداخت سبد کالایی به خانوار‌ها هستند؛ بنابراین فعلا دولت برنامه جدیدی برای خانوار‌ها ندارد. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احمد میدری سبد کالا تسهیلات کرونایی وام برای دریافت خانوار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان گفت: زوجهایی که تاریخ ازدواج آنان اول فروردین به بعد است می توانند تسهیلات ازدواج دریافت کنند.

حسن آرمات افزود: به آقایان زیر 25 سال و بانوان زیر23 سال که ازدواج کنند نیز ، تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی پرداخت می شود.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات را حداکثر یک ماه اعلام کرد و گفت: اقساط ماهانه تسهیلات سیصد میلیون تومانی، دو میلیون و پانصد هزار تومان و سیصد و پنجاه میلیون تومانی ، دو میلیون و نهصد و 17هزار تومان ، با بازپرداخت ده ساله است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان افزود: برای هر پرونده نیز یک ضامن نیاز است.

حسن آرمات گفت: متقاضیان با نام نویسی در سامانه ازدواج به نشانی اینترنتی وی ایی خط فاصله بانک نقطه سی بی آی نقطه آی آر در نوبت دریافت وام قرار می گیرند.

پارسال نیز بیش از 18هزار نفردر هرمزگان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است