Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@15:40:53 GMT

ناطق نوری نامزد انتخابات 1400 نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۷۰۱۸

ناطق نوری نامزد انتخابات 1400 نمی شود

به گزارش افکارنیوز،

باهنر می‌گوید «تلاش می‌کنیم، نیروهای انقلاب در انتخابات 1400 به وحدت صددرصدی دست یایند»، وقتی از او سوال کردم برای دست یابی به این وحدت صددرصدی، چه ساختار و تابلویی طراحی کرده‌اید؟، با مروری به سازوکار گذشته، پاسخ داد: پیرامون اسم هنوز تصمیم گیری نشده است، بیشتر ساختار مهم است. شاید اسم، همان شورای ائتلاف بماند و یا اسم دیگری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که ید طولایی در فعالیت‌های سیاسی و تشکیلاتی دارد، از تمایل خود برای نقش آفرینی یک نیروی جوان در جایگاه ریاست جبهه متبوعش خبر داد و ابراز امیداوری کرد، منتظر فرصت هستیم تا اینجا به جایی صورت بگیرد.

به صراحت از عدم حضور ناطق نوری در انتخابات پیش رو سخن گفت و حتی نقش آفرینی او در مقام کارگردانِ جریان اعتدال در عرصه سیاسی را رد کرد و در عین حال کنایه‌ای هم به جریان اصلاحات زد و تصریح کرد: هرکس باید به اندازه خود مسئولیت دولتِ روحانی را بپذیرد، حال اصلاح طلبان بیایند فرافکنی کنند که خیر- ما از روز اول «روحانی» را قبول نداشتیم و او توانمند نیست و کار نمی‌کند، فرافکنی می‌کنند. کابینه روحانی اصلاح طلب است و تعداد کمی هم جز معتدلین هستند و ما یک اصولگرای رسمی شناخته شده در کابینه روحانی نداریم.

در ۷ دوره نهاد قانون گذاری حضور فعال و چشم گیر داشت براین اساس او را «آقای لابی» در مجلس می‌نامیدند. در دوره دهم در انتخابات مجلس ثبت نام نکرد اما از رئیس سابق مجلس، حکم مشاور عالی را دریافت کرد و در حال حاضر هم از بیرون قوه مقننه، اخبار و رویدادهای هرم سبز بهارستان را دنبال می‌کند.

مجلس یازدهم را انقلابی و دلسوز می‌داند اما انتقادهایی هم پیرامون نحوه عملکرد و تصمیم گیری نمایندگان دارد. با توجه به اختلاف دیدگاه در دو قوه مجریه و مقننه از دولتمردان و نمایندگان می‌خواهد به جای آنکه همدیگر را مقصر معرفی کنند، کارهایی انجام دهند که به اسم دو قوه ثبت شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات 1400 ناطق نوری انتخابات اصلاح طلبان اصلاح طلبان ناطق نوری انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!