Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

آن‌طور که شنیده می‌شود 4 فروند هواپیمای امبرائر وارد کشور شده اما هنوز اطلاعات دقیقی از مالک و بهره‌بردار آن در دست نیست.

به گزارش تین نیوز، بر اساس این خبر، 2 فروند امبرائر ERJ-145 با رجیسترهای EY-305 و EY-306 و سن تقویمی 16 سال چندی پیش وارد کشور شدند و ده روز پیش یک فروند آن به مهرآباد منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواپیماها پیش از این با رجیسترهای ZS-MIB و ZS-MIF متعلق به Badr Airlines سودانی بودند.

این هواپیماها در سال 2004 به سفارش Chautauqua Airlines تولید شدند و 11 سال بعد به Shuttle America فروخته شدند. در نهایت پس از 3 سال به ایرلاین آفریقایی Sahara African Aviation و پس از آن در تاریخ 10/04/2019 رجیستر ملکی Badr Airlines را به خود گرفتند.

براساس اطلاعات دریافتی از کانال تلگرامی مرجع هوانوردی و هوافضای پارسی؛ دو فروند امبرائر ERJ-145 دیگر به رجیسترهای T7-145 و ZS-MIS نیز به ترتیب 12 و 2 روز پیش وارد ایران شده اند. این دو فروند نیز 16 سال سن تقویمی دارند. ZS-MIS از طریق Badr Airlines و T7-145 با مالکیت سابق یک شرکت خصوصی وارد شدند.

گفتنی است که این هواپیما ساخت برزیل است و چیدمان این هواپیماها همچون سایر امبرائرهای موجود به صورت 50 صندلی اکونومی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هواپیمای امبرائر هواپیماها مهرآباد خرید هواپيما امبرائر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند

نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا ضمن تأکید مجدد بر لزوم آتش‌بس فوری در غزه، خواستار بازگشایی تمامی گذرگاهها در این باریکه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عمار بن جامع» نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا در خصوص ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، گفت که این منطقه هم اکنون نیاز به توقف جنگ و ورود حجم گسترده کمک‌ها دارد.

به نوشته الجزیره، او گفت که هم اکنون پرتاب هوایی کمک‌ها تنها گزینه ورود آب و غذا و دارو به غزه است و این در حالی است که این روش تنها 3 دهم درصد نیاز اهالی غزه را برآورده می‌کند.

درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل

عمار بن جامع همچنین گفت که اسرائیل تاکنون هیچ دلیل و سندی در خصوص ادعاهای مطرح شده علیه آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) ارائه نکرده است.

او افزود: «باید تمامی زمینه‌ها برای فعالیت آنروا در غزه به خصوص در مناطق شمالی فراهم شود، نیروهای امدادی بین‌المللی برای ورود به شمال غزه باید نگران مورد هدف قرار گرفتن از سوی نظامیان اسرائیلی باشند».

نماینده الجزایر همچنین در خصوص هرگونه عملیات زمینی در رفح هشدار داد و گفت که کشورهای جهان به هیچ عنوان نباید اجازه چنین رویدادی را بدهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین