Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:35:43 GMT

کشف ۱۵۳ هزار مترمربع زمین‌خواری در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۸۲۱۷

کشف ۱۵۳ هزار مترمربع زمین‌خواری در گلستان

سرهنگ سعید دادگر روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: در این ارتباط ۴۵ متهم دستگیر شدند.

وی همچنین از کاهش ۱۱ درصدی تشکیل پرونده در پلیس فتا از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: هتک حیثیت با ۳۵ درصد، برداشت غیرمجاز بانکی با ۲۶ درصد و کلاه‌برداری با ۲۴ درصد به ترتیب دارای بیشترین پرونده در پلیس فتای گلستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر هوشیاری مردم در استفاده از فضای مجازی تاکید کرد.

فرمانده انتظامی گلستان در ادامه از تکمیل ظرفیت پارکینگ های محل نگهداری موتورسیکلت‌های توقیفی خبر داد و گفت: صاحبان این وسیله نقلیه به دلیل کامل نبودن مدارک انگیزه ای برای ترخیص موتورها ندارند.

وی آمار موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ های گلستان را اعلام نکرد.

سرهنگ دادگر افزود: بخشی از سرقت های مسلحانه، عادی، جرائم خشن، نزاع و قمه‌کشی استان از سوی برخی موتورسواران انجام می شود و وضعیت استفاده از این وسیله نقلیه در گلستان نامناسب است.

برچسب‌ها گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان امنیت گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان امنیت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رفع تصرف و تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کوهپایه از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به رفع تصرف و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در بیست هکتار از اراضی کوهپایه این شهرستان افزود: در راستای رفع تصرف اراضی ملی در تملک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کوهپایه توسط افراد سودجو و زمین خوار که مورد تفکیک، ایجاد مستحدثات، حصارکشی و فروش غیرقانونی قرار گرفته بود با حمایت دستگاه قضایی و هماهنگی و تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های خدمات رسان رفع تصرف انجام شد و این اراضی به بیت المال بازگشت.

وی مجموع مساحت رفع تصرفات کوهپایه کرمان را ٢٠ هکتار و ارزش آن را ١۶٠ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، اراضی ملی و مبارزه با زمین خواری و کوه خواری از مقوله‌هایی است که در اهتمام نسبت به آن تلاش و کوششی که شایسته و درخور است صرف نشده است.

دادستان کرمان ادامه داد: این در حالی است که زمین‌ها متعلق به نسل آینده است و تمام سازمان‌های متولی مؤظفند نسبت به جلوگیری از تصرفات احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدعی العموم در استان کرمان این اقدام را حرکتی مهم در راستای حفاظت و صیانت از بیت‌المال برشمرد و تأکید کرد: دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری برای متصرفان به همراه ندارد.

دیگر خبرها

  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی