Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمادگی فرمانداری و مجموعه اداری شهرستان برای همکاری در نگهداری از تاسیسات توزیع برق در صورت وجود یک برنامه مدون از سوی شرکت توزیع برق استان تهران، گفت: کاهش اختلاف میان شهرستان‌های غرب تهران از جمله شهریار با شهر تهران در خصوص خاموشی‌های برق یکی از مطالبات جدی ماست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار صبح امروز در جلسه آغاز مانور تعمیرات جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران که با حضور تیموری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در محل منطقه برق اندیشه برگزار شد، اظهار داشت: از انجام این مانور بسیار گسترده و منسجم شرکت توزیع نیروی برق در غرب استان تهران تقدیر و تشکر می‌کنم که البته روزانه از این قبیل اقدامات و مانورها در غرب تهران انجام می‌شود که امروز به صورت برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوستان و همکاران شرکت توزیع برق تهران در تمامی ایام سال و روزهای مختلف با شرایط جوی متنوع این اقدامات و فعالیت‌ها را انجام می‌دهند و امروز با وجود افزایش روزافزون جمعیت ارائه خدمت توسط دستگاه‌ها از جمله شرکت برق در حال انجام است اما در هر صورت رضایتمندی مردم اصل مهمی است که باید آن را سر لوحه قرار داد.

فرماندار شهریار بیان داشت: در حوزه شبکه‌های توزیع و پایداری برق اقداماتی خوبی صورت گرفته است اما بایستی برای بخش مهمی از تاسیسات مورد نیاز شبکه برق فکر و تدبیر اساسی اتخاذ شود و در برخی نقاط شهرستان شهریار مشکلاتی در این مورد وجود دارد.

مهندس طاهری گفت: در صورت وجود یک برنامه ریزی مدون و کارشناسی، فرمانداری و مجموعه اداری شهرستان این آمادگی را دارد که از محل اعتبارات مختلف برای نگهداری و حفظ تاسیسات شبکه توزیع برق اقداماتی انجام دهد.

وی ادامه داد: این موضوع در شهرستان شهریار به منظور پایداری شبکه و نگهداری اموال از اولویت مهمی برخوردار است و بایستی قبل از نیاز شدید اقدامات مناسب و پیش‌بینی لازم صورت پذیرد.

فرماندار شهریار خاطرنشان کرد: بهره‌مندی شهرک صنعتی شهید سلیمانی شهریار از شبکه برق مناسب با توجه به قرار داشتن در سال جهش تولید یکی از مطالبات اساسی ما است.

مهندس طاهری گفت: محرومیت شهرستان‌های غرب استان تهران از جمله شهریار در خصوص قطعی‌های برق یکی از نکاتی است مورد گلایه مردم است و مطالبه ما این است که این اختلاف میان شهر تهران و شهرستان‌ها کاهش یابد و در صورت خاموشی نیز برنامه آن از قبل به مردم اعلام شود.

وی ادامه داد: البته در سال اخیر با پیگیری‌های مکرر مجموعه فرمانداری و نماینده مردم و همکاری شرکت توزیع نیروی برق خاموشی برق مشترکان کاهش یافته است که بایستی جهت جلب رضایت شهروندان به حداقل برسد.

فرماندار شهریار تصریح کرد: بایستی با تدبیرات لازم از امروز به فکر پیک مصرف برق در سال آینده و تابستان باشیم تا مشکلی برای مردم به وجود نیاید که قطعا این مهم دست یافتنی است چه بسا در برخی سال‌ها این موضوع مدیریت شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شهریار تاسیسات توزیع برق شرکت توزیع نیروی برق استان تهران توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از هشت هزار تن کود کشاورزی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از هشت هزار تن کود یارانه ای پارسال بین کارگزاران شهرستان نقده توزیع شده است.

محمود مظلومی افزود: مقدار توزیع کود یارانه ای در شهرستان نقده معادل هشت هزار و ۴۰۰ تن بود که بیش از ۸۵ درصد سهمیه کودی شهرستان جذب شده است.

مظلومی اظهارکرد: این مقدار توزیعی شامل شش هزار و ۳۸۶ تن کود ازته، یکهزار و ۴۸۲ تن کود فسفاته و ۵۳۰ تن کود پتاسه بود.

وی افزود: اين شرکت تاکنون اين وظيفه حساس خود را به بهترين نحو ممکن در سطح استان انجام داده وتوانسته است تمامي کودهاي مورد نياز بخش کشاورزي استان را به موقع تأمين نموده و در اختيار کشاورزان در اقصي نقاط استان قرار دهد.

دیگر خبرها

  • شهرستان رزن در حوزه آب نیاز به توجه ویژه دارد
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳
  • آمادگی ایران برای تداوم همکاری‌های منطقه‌ای با سازمان جهانی بهداشت
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • افزایش عمر موتور خودرو و کاهش چشمگیر گاز مصرفی تاسیسات با محصول ضدرسوب ایرانی
  • مردم شهرستان‌های غرب استان تهران در حمایت از اقدام قاطع سپاه پاسداران اجتماع برگزار می‌کنند
  • توزیع بیش از هشت هزار تن کود کشاورزی در نقده
  • تشکیل استان تهران غربی در دست بررسی است
  • تاکید بر تسهیل امور مردم و تکریم آن‌ها از سوی مسئولین
  • اجرای طرح بهارستان در استان سمنان به انجام رسید