Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی در خصوص تصمیم به تخریب وجابجایی یک مدرسه قدیمی در مرکز شهرستان مسجدسلیمان و ساخت مسجد به جای این مدرسه ، این منبع  افزود: دبیرستان مزبور( دخترانه حضرت زینب (س)) همچنان دایر است و به فعالیت خود ادامه می دهد ، ولی از آنجا که این آموزشگاه از نظر جغرافیایی در محل نامناسب و در محدوده خیابانی است که احتمال بروز حوادث متعددی برای دختران دانش آموز وجود دارد، صحبتهایی برای جابجایی آن مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع افزود: با توجه به اینکه مالکیت ساختمان مدرسه در اختیار شرکت نفت قرار دارد مقرر شد که به جای این مکان، محل دیگری جنب حوزه علمیه شهرستان مسجد سلیمان با اختصاص اعتباری بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال جهت احداث آموزشگاه جدید در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد ولی هنوز اقدامی دراین راستا صورت نگرفته است.

این گزارش می افزاید: در حال حاضر مسجد در فضایی خارج از محوطه آموزشگاهی فعالیت دارد و خللی در فرآیند آموزش در دبیرستان دخترانه حضرت زینب(س) ایجاد نشده است.

تعدادی از خانواده ها و والدین دانش آموزان منطقه نسبت به جایگزین شدن مسجد به جای مدرسه گله مند هستند و می گویند برچیدن مدرسه از این منطقه محروم باعث می شود مسیر تردد دانش آموزان دختر این مدرسه برای رسیدن به مدرسه دیگر طولانی شود و این امر مشکلاتی را برای دانش آموزان به همراه خواهد داشت. 

به گفته منابع رسمی آموزش و پرورش ۶۱ درصد مدارس شهرستان مسجدسلیمان فرسوده است.

بر اساس اعلام اداره کل  نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان بر اثر وقوع زمین لرزه در تاریخ ۱۷ تیر سال ۹۸ در مسجد سلیمان ۴۰۰ میلیارد ریال به مدارس این شهرستان خسارت وارد شد.

برچسب‌ها مسجدسلیمان خوزستان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجدسلیمان خوزستان دانش آموزان مسجدسلیمان خوزستان دانش آموزان اخبار کنکور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، هر ساله با شروع فصل گرما شاهد حضور جوانان در حاشیه رودخانه‌ها و دریاچه‌های شهرستان مسجد سلیمان هستیم که این حضور خالی از خطر و حادثه نیست.طی دو سال اخیر بارها خبر غرق شدن جوانان در شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی شنیده شده و بنا بر شنیده ها از سال ۱۴٠٠ تاکنون حدود ۶٠ نفر از جوانان این سه شهر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند و هیئت شنا مسجدسلیمان علیرغم کمبود امکانات و تجهیزات به تنهایی جور خارج کردن غرق شدگان را کشیده است.


رسانه های شهرستان و مسئولان سابق نجات غریق شهرستان مسجدسلیمان بارها این مسئله را فریاد زده اند اما همچنان شاهد اخبار غم انگیز از دست دادن جوانان‌مان هستیم. بی شک احداث پایگاه ساحلی در منطقه ای چون پل لالی می توانست به کاهش تلفات کمک کند.چند روز گذشته نیز میثم مرادی غواص و نجات غریق مسجدسلیمانی در حین انجام وظیفه داوطلبانه خود در قبال همشهری غرق شده که چندی پیش دچار سانحه شده بود به دلیل کمبود امکانات و فرسودگی وسایل غواصی جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور