Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بنابر یادداشتی که به دست رسانه‌ها رسیده، اداره پلیس نیویورک با جنجالی خواندن انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو در آمریکا، از نیروهایش خواسته خود را برای دور جدیدی از اعتراضات در دوران قبل و بعد از انتخابات آماده کنند.

 اداره پلیس نیویورک خود را برای موج جدیدی از اعتراضات در آستانه انتخابات آمریکا آماده می‌کند و بر اساس یک یادداشت داخلی که به دست «نیویورک پست» و شبکه سی‌ان‌ان رسیده، از همه افسران خود خواسته برای اعزام از تاریخ بعد از ۲۵ اکتبر آمادگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، در این سند که گفته می‌شود کمیسر «درموت شی» آن را نوشته، انتخابات پیش‌رو در ماه نوامبر، جنجالی‌ترین انتخابات ریاست‌جمهوری در تاریخ مدرن توصیف شده که ممکن است برنده آن تا هفته‌ها تعیین نشود.

در این یادداشت آمده است: به همین خاطر ما باید اعتراضاتی که ممکن است از نظر اندازه، فراوانی و شدت در دوره قبل از انتخابات و احتمالاً در سال ۲۰۲۱ افزایش یابند را پیش‌بینی و خود را (برای مقابله با آن‌ها) آماده کنیم.

تابستان گذشته هم خیابان‌های نیویورک در پی قتل بی‌رحمانه «جورج فلوید» شهروند سیاه‌پوست آمریکایی به دست پلیس سفیدپوست در شهر مینیاپولیس غرق در اعتراضات بود. اعتراضاتی که در بسیاری از شهرهای آمریکا تا هفته‌ها ادامه داشت. این اتفاقات باعث شد مقامات نیویورک طرح آموزشی دو روزه را از ماه ژوئیه برای همه افسران خود آغاز کنند، اقدامی که در چند دهه گذشته بی‌سابقه بوده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش "ورزش سه"، کاظم دستگردی ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از كانديداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند. با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوايل تيرماه مجمع انتخاباتی فدراسيون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامي ۱۳ نامزد انتخابات فدراسيون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابايی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. كمال جوانمرد
۶. عليرضا خسروی
۷. شهريار رحمانی اصل
۸. وحيده صوابيه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حميد گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

گفتنی است؛ ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت گرفت و در نهایت شادی پریدر که هم اکنون سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد، در انتخابات ثبت نام نکرد.

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • چهار محور در استان مسدود است
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج