Web Analytics Made Easy - Statcounter

با امضای تفاهم‌نامه میان کمیته امداد، شرکت سایپا و صندوق کارآفرینی امید ۳۰۰۰ دستگاه خودروی وانت زامیاد با هدف ایجاد زمینه اشتغال، به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان کمیته امداد، شرکت سایپا و صندوق کارآفرینی امید با تسلیت ایام پایانی ماه صفر گفت: در قالب این تفاهم‌نامه سه هزار دستگاه خودروی وانت زامیاد با هدف ایجاد زمینه اشتغال مددجویان، به خانواده‌های تحت حمایت واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سابقه همکاری‌های شرکت سایپا با کمیته امداد در جهت ارائه خدمات به مددجویان این نهاد افزود: طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ تعداد ۳۲۲۰ دستگاه خودروی نیسان از سوی شرکت سایپا به خانواده‌های تحت حمایت امداد واگذار شد که براساس بررسی‌های انجام شده، قریب به اتفاق این خانواده‌ها به خودکفایی رسیده و از حمایت امداد خارج شدند.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز ۱۵۰ نفر از مددجویان این نهاد به استخدام شرکت سایپا گام درآمدند که این روند ادامه دارد.

بختیاری با تاکید بر اینکه ارائه خودرو به مددجویان یکی از موفق‌ترین روش‌ها در توانمندسازی جامعه هدف امداد است، اظهار کرد: امیدواریم با تحویل سه هزار دستگاه طی ماه‌های آینده، شاهد خودکفایی این تعداد خانواده از مددجویان کمیته امداد باشیم.

وی با اشاره به اینکه تحویل خودروی وانت زامیاد با شرایط و تسهیلات مناسبی به مددجویان انجام می‌شود، ادامه داد: این خودروها به قیمت کارخانه و با ۱۰ درصد تخفیف به خانواده‌های تحت حمایت تحویل می‌شود.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ۱۰ درصد قیمت خودرو آورده مددجو است، اضافه کرد: در صورت عدم توان پرداخت آورده اولیه، کمیته امداد این مبلغ را به صورت وام در اختیار مددجو قرار می‌دهد. همچنین یک سوم قیمت خودرو از سوی صندوق امداد ولایت و دو سوم مبلغ از سوی صندوق کارآفرینی امید تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار مددجو قرار می‌گیرد.

بختیاری در مورد ضمانت وام پرداختی به مددجویان گفت: سند خودرو تا هفت سال در رهن سایپا باقی می‌ماند و پس از تسویه حساب در پایان هفت سال در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

در ادامه این مراسم، سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی گفت: همکاری با کمیته امداد به ویژه در واگذاری خودرو به مددجویان، تجربه موفقی بوده که امیدواریم جدی‌تر از گذشته ادامه یابد.

وی همچنین از موافقت هیات مدیره این شرکت برای استخدام مددجویان کمیته امداد در شرکت‌های زیرمجموعه سایپا خبر داد و افزود: برنامه ما در شرکت سایپا گام، به‌کارگیری دستکم ۳۰۰ نفر از جامعه هدف امداد است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سلیمانی با بیان اینکه خودروهای وانت زامیاد با ۱۰ درصد تخفیف قیمت کارخانه به خانواده‌های تحت حمایت امداد تحویل می‌شود، ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال تمام سه هزار دستگاه خودرو به مددجویان تحویل شود و شاهد خودکفایی این عزیزان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی خانواده های تحت حمایت مددجویان کمیته امداد خودروی وانت زامیاد وانت زامیاد دستگاه خودروی دستگاه خودرو شرکت سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم شرعی امتیاز خودروی واگذار شده چیست؟

به گزارش «مبلغ»، حضرت آیت الله خامنه ای به استفتائی پیرامون «امتیاز خودروی واگذار شده» پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

سؤال: امتیاز خرید ماشینی را فروختم و خریدار، پول آن را کامل به شرکت پرداخت کرد و پس از مدتی، مبلغی از طرف شرکت به حساب من واریز شد؛ این پول متعلق به من است یا خریدار؟

جواب: اگر امتیاز بر حسب قانون و مقررات واگذار شده است، مبلغ واریز شده به خریدار تعلق دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896221

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • حکم شرعی امتیاز خودروی واگذار شده چیست؟
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲