Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ رضا شجیع روز سه شنبه در آیین آغاز رسمی مرحله ارزیابی طرح ملی شهرهای فعال ایران "شفا" اظهار داشت: همدان از پیشتازان ورزش همگانی کشور به شمار می‌رود و فعالیت‌های ورزشی همدان الگوی سایر استان‌ها است.

وی با اشاره به ارزیابی طرح ملی شهرهای فعال ایران "شفا" در همدان گفت: شهرهای ایران در قالب طرح ملی شفا (شهرهای فعال ایران) در پنج بخش شهر دوستدار ورزش، شهر دوستدار تناسب، شهر دوستدار بازی، شهر دوستدار پیاده روی و در نهایت شهر دوستدار دوچرخه ارزیابی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجیع افزود: آغاز رسمی فرایند ارزیابی شهر همدان به عنوان نامزد شهرفعال از امروز در همدان اجرایی شد و به مدت ۲ هفته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: نتایج اولیه این ارزیابی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری شهرهای فعال که روز اول آبان ماه در تهران برگزار می‌شود ارایه خواهد شد.

سرپرست نایب رییسی فدراسیون ‌ورزش‌های همگانی ضمن هشدار نسبت به رواج بیماری‌های غیرواگیر ناشی از کم تحرکی نظیر دیابت و فشار خون گفت: هم اینک بودجه‌ای که صرف بیماران دیابتی می‌شود ۶۰ برابر بودجه کشور است.

وی افزود: این وضعیت نگران کننده است و براین اساس باید به توسعه وترویج ورزش‌های همگانی در بین آحاد مردم توجه جدی شود.

دبیرکل شورای سیاستگذاری طرح شهرهای فعال ایران نیز در این مراسم گفت: طرح ملی «شفا» ، ورزش همگانی را در شهرهای ایران نهادینه خواهد کرد.

محمد رضا فروحی افزود: امروز افتخار می‌کنیم که شاهد مشارکت بسیاری از شهرداری‌های کشور در طرح ملی شفا هستیم.

رییس کمیته مجلس و استان‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار داشت: معتقدیم این طرح ملی موضوع ورزش همگانی را به شکلی یکپارچه و هم افزا در شهرهای کشور نهادینه خواهد کرد و زمینه مشارکت بیشتر شهرداری‌ها در حوزه ورزش همگانی را فراهم می‌کند.

فروحی همچنین از آغاز فرایند ارزیابی در چندین شهر دیگر کشور خبر داد.

برچسب‌ها فدراسیون همگانی همدان رضا شجیع دیابت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون همگانی همدان دیابت فدراسیون همگانی همدان دیابت اخبار کنکور شهرهای فعال ایران شهر دوستدار ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه

ژویوآن به جرم دریافت ۸۱ میلیون یوان رشوه، گناهکار شناخته شده است. 

چن ژویوآن، رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین، به جرم رشوه‌خواری با حکم زندان مادام العمر مواجه شد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، جرم ژویوآن دریافت ۱۱ میلیون دلار رشوه بوده است. خبر محاکمه او در حالی منتشر می‌شود که شی جین پینگ، رییس جمهور کشور چین، در تلاش است تا با فساد پهن دامنه در کشورش مبارزه کند. گفته می‌شود تحقیقات از ۱۲ مربی دیگر نیز در همین راستا ادامه دارد. 

جرایم ژویوآن بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ به وقوع پیوسته است و دادستانی می‌گوید که او در ازای امضای قراردادهایی خاص و برنامه‌ریزی برای رویدادهای ورزشی، پول و اقلام ارزشمند دیگری را دریافت کرده است. 

چین در تلاش است تا با فساد موجود در ورزش، ارتش و نظام بانکداری کشور خود مقابله کند. بر طبق گزارش رسانه‌های این کشور، سه مقام فوتبالی دیگر با احکامی بین ۸ تا ۱۴ سال تحمل زندان، جریمه شده‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود